Ik vraag het me ook af waarom ze het doen.
Misschien stoppen ze er wel iets in om mensen te lokken voor Vista ofzo.
VAn Microsoft kan je vanalles verwachten.
09 augustus 2007 17:20
leviathan
Nee, gewoon omdat er een datum staat vastgesteld tot wanneer XP supported blijft, en daarbij hoort dus ook het up-to-date houden.
09 augustus 2007 17:30
stifmeistah
Leuk, SP3=D Ik heb Pre-Release Beta via torrent :P Als ik dat hier mag zeggen :$
09 augustus 2007 17:35
leviathan
Dus je bent van plan je windows om zeep te helpen? Het is zwaar af te raden om nou al op een beta service pack te gaan draaien, het zal je meer kwaad dan goed doen.
09 augustus 2007 17:37
stifmeistah
Maar ik heb hem alleen gevonden ik heb hem nog niet geinstalleerd ofsow :S
09 augustus 2007 17:38
leviathan
Ja, maar waarom iets downloaden als je het toch niet gaat gebruiken?
09 augustus 2007 17:39
dvf
ik ga nog w8 als het uit gekomen is en dan zien wat de meningen zijn van de mensen
(maar denk ook dat er is in zit voor naar vista te lokken)
09 augustus 2007 17:41
sjz
[quote=79598]
Zoals Leviathan al erg duidelijk maakt, installeer het niet, de kans is te groot dat je je systeem om zeep helpt. Niet alleen omdat het een b?ta is, maar ook op de manier waarop je het gedownload hebt (torrent). Ik vertrouw Torrents op legaal gebied namelijk niet. Als je deze b?ta dan toch wilt installeren, ga hem dan van Microsoft afhalen (of is ie nog niet voor het publiek?)
09 augustus 2007 17:45
dvf
ik denkt dat het nog niet voor publiek is hij kwam toch eind dit jaar uit
09 augustus 2007 18:13
sjz
Lees nou aub het artikel.
[quote]De definitieve update wordt nog steeds in de eerste helft van volgend jaar verwacht.[/quote]
en:
[quote]Eind mei stelde Microsoft in een persbericht echter dat SP3 "ergens later dit jaar" verstuurd ging worden. Het bedrijf verklaarde later dat dit een typfout was. Maar volgens een van Foleys bronnen doelt het client-team er inderdaad op om XP SP3 dit jaar de deur uit te krijgen. We zullen het zien.[/quote]
M.a.w. er gaan geruchten dat ze het dit jaar nog willen leveren, maar officieel staat het vast voor volgend jaar.