Nou om de errors hoef je het niet te doen hoor :P
Bij ons op school heb ik in 1 uur tijd de mac 2x gemold, ik denk dat elke OS wel bugs en errors heeft en dat het altijd wel zo zal blijven.
Ze zeggen dat een mac beter is in Video enzo maar ik vraag me toch af hoeveel je daar van merkt.
Ik blijf het zolang maar lekker Windows XP sp2 gebruiken en als sp3 uit is en de andere mensen vinden dat het goed bevalt stap ik ook over naar sp3.
10 augustus 2007 11:36
keitaro
Mja tuurlijk, ieder OS heeft wel kuren. Maar ik heb nu kleine 8 jaar naar Windows zitten staren. De dingen die ik wil kan op adnere Osen ook. Wrom dan bij Windows blijven hangen XD
Daarbij, de splinternieuwe iMac's zien er wel erg gaaf uit (l)
10 augustus 2007 12:09
rubenus
Maar zijn ook duurder :P
10 augustus 2007 12:33
leviathan
Ik hoop dat de populariteit van Linux flink blijft groeien en er dus veel meer bedrijven zich in Linux gaan verdiepen zodat er veel meer compatible mee raakt, dan stap ik over.
10 augustus 2007 12:42
sjz
Voor ondersteuning e.d. zou dat inderdaad erg handig zijn voor Linux. Gelukkig zijn er ook al enkele bedrijven ?n gemeentes die hun pc's op Linux hebben draaien. Het helpt Linux ook wat aan naambekendheid vanwege servers, er zijn zoveel Linux-servers en eig. maar ?rg weinig Windows-servers.
Ben in elk geval zelf een trouwe Linux-gebruiker (Kubuntu x64). Mocht het zelfs betalend zijn geweest, was ik het zo legaal gaan kopen. Windows daarentegen... Wel, af en toe is in booten om mensen vooruit te helpen (o.a. op dit forum) en om een game te spelen (voorlopig nog geen geld voor Cedega, software voor Linux dat de meeste Windows-games kan draaien).
10 augustus 2007 12:59
keitaro
Ik heb Cedega software aan de praat gekregen, werkt echt fantastisch
Ik vind Linux geweldig werken. En hun servers zijn ook erg goed.
Maar SJ, wat je zegt over 'erg weinig Windows servers'
Daar zit je gigantisch mis!!! Zelfs het Amsterdam Data Exchange server, of het nieuwe project; De LOFAR werken allemaal op Windows Only, geen Linux of niks. eind 2006 was er meeting dat er 91% van alle servers in NL *bedrijfs servers dus, niet home made* Windows servers waren!
10 augustus 2007 13:31
sjz
Ow. :o Ik dacht dat er m??r Linux-servers waren dan Windows-servers. :s Dan zat ik er idd naast.