ik zou graag mappen willen verwijderen op mijn laptop, maar er komt altijd een fout op dat ik het niet kan verwijderen.
weet iemand soms hoe ik het toch kan verwijderen misschien met een programma of iets
ik heb al op internet gezocht ik vond niks,
10 augustus 2007 19:41
raymus
Je kan het proberen met tune-up ... http://www.tuneup-software.nl/ , maar wat komt er precies te staan en om welke mappen gaan het? Want je moet ze kunnen verwijderen;)
10 augustus 2007 19:44
dvf
kan commonfiles niet verwijderen. de toegang is geweigerd
controleer of de schijf vol of tegen schrijven is beveiligd of dat het bestand momenteel in gebruik is
en weet niet hoe ik dat
moet controleren
10 augustus 2007 19:50
raymus
Die eerste 2 zoals ik al zei zijn systeem mappen en of mappen van progamma's.. dus niet kwaard aardig die andere moet je maar proberen met tune up;)
10 augustus 2007 19:56
arjan_sa
wanneer je dat krijgt zijn het meestal Windows mappen;)
Maar kan ook van gwoon een programma zijn.
je hebt een hele lege Profiel (je computer) maar omdat heel veel mensen XP hebben (en ik vista 0.o) denk ik dat het gewoon ligt aan je rechten. Kan je veranderen ergens op eigenschappen van je HD, gevanceerd en dan zoek je ff
of je start windows op in Admin mode(veilige modus) (druk op F8 tijdens opstarten)
10 augustus 2007 20:24
dvf
ik ben computerbeheerder da is toch zelfde
10 augustus 2007 20:33
easyboarder
Hallo TS
Start je laptop op in veilige modus, op deze manier worden er het minimale aan resources gebruikt en kun je de map zeer waarschijnlijk w?l verwijderen.
Succes.
11 augustus 2007 12:12
masterwillems
je moet er ook wel bij zeggen dat je in veilige modus eigenlijk alles zo er af kan halen dus pas op met wat je allemaal weg gooid!
11 augustus 2007 12:24
dvf
Ik heb het geprobeerd maar lukt niet,
Zie:
Ik wil normaal 3 mappen verwijderen. Ik heb al met Raymus op msn gepraat en hij zegt dat 2 mappen van windows is dus daar blijf ik van af. Maar de 3 map zit in mijn documenten hoe kom dat: zie als ik mijn laptop had gekocht dachten te mensen dat ik michael noemde (mijn broer) omdat mijn broer een week er voor een desktop had gekocht. Dus ik moest mijn documenten in michael zetten. Maar een paar maanden geleden moest ik een map verwijderen uit windows voor een virus (moest dat via avast doen). En altijd als ik mijn laptop opstarten kwam er een fout op. Dus ik had de cd van windows xp liggen en heb dan xp ge?nstalleerd. Maar ik heb wel niet mijn hard schijf geformateerd. En michael staat er nog op. Maar dat is nog van voor dat ik xp heb ge?nstalleerd.
Hopelijk snap jullie het en anders vraag het maar
(en mijn laptop zeg dat het 0 byt in pakt maar geloof het niet, want ik heb nog 20GB over van de 50GB en er staat bijna niks op)
11 augustus 2007 12:25
keitaro
[quote]Maar ik heb wel niet mijn hard schijf geformateerd[/quote]
Uhm? Nu WEL of toch NIET geformateerd?
En nee, je vraag wordt er niet echt duidelijker door :S