mijn beeld? als ik spel opstart speel iok effe
en daarna valt pc uit
en als ik bij deze computer bij opstart instellingen automatisch opstarten uitzet, komt er een blauw scherm tijdens san andreas!
maar als ik pc weer opstart komt er die foutmelding van xphome
27 juli 2005 13:52
ali
[quote]djoey zei op: 27/07/2005 - 13:30
xphome die fout die jij hebt hebben heel veel mensen last van.. ik HAD het ook heb je toevallig je drivers geupdate ? want.. alleen Geforce kaarten hebben daar last van.. dat komkt door de nieuwe update ik had gelukkig een cd met alle drivers (de oude) dusja.. maar toen had ik dat poppetjes door heen kijk probleem maar.. run m nou op 16 bits wel slechter beeld.. maja.. hij valt niet steeds uit..je moet dus eerst proberen de oude drivers terug zien te krijgen als je geupdate hebt..[/quote]
ik heb Medion Radeon XXL van ATI 128 mb maar valt bij mij ook uit!
27 juli 2005 13:53
xphome
als ik speel +- 10 min reset mijn Pc en als hij terug is opgestart staat er WINDOWS IS ZOJUIST HERSELD VAN EEN ERNSTIGE FOUT en dan NIET VERZENDEN OF VERZENDEN echt stom !
27 juli 2005 13:54
xphome
waar vind je dit ?
mijn beeld is heel raar maar dat ligt aan mijn pc ik heb al geprobeerd of het beeld hetzelfde is op mijn portable maar daar is het beeld perfect en op mijn Pc niet maar op mijn laptop valt hij ook uit ? ik vind dat we ROCKSTAR over dit probleem moeten inlichten :p
27 juli 2005 13:56
ali
door deze dingen--- speel ik san andreas niet meer...
jammer, vind ik zelf want het is een moooi cool spel:p:p:p:p
27 juli 2005 13:56
xphome
Ik Heb Microsoft Windows XP
Home edition
versie 2002
service Pack 2