Wie gebruik er twee of meer computer en wat doe je er mee
en waarom gebruike je er twee of meer
(ik zou dat graag eens willen weten)
bv
ik gebruik mijn laptop:
voor muziek, af te spelen of radio, voor programma te testen, en voor kleine back-uppen, en misschien ga ik het ook nog gebruiken voor school maar eerst moet er office 2003 nog op komen
mijn desktop gebruik ik voor:
zware dingen bv: bewerkingen van foto's en films, internet, e-mail, games, ...
eerst had ik mijn laptop maar omdat hij niet meer aan kan met de spelletjes heb ik een desktop gekocht, en ook omdat ik nu niet van mijn laptop kan afblijven en hij moet blijven draaien anders verslijt hij!!
11 augustus 2007 22:03
sonnyboy772
Heb hier 2 pc's staan en 1 laptop , gewoon 1 Vista 1 Linux
En dan laptop ook vista
euhm gewoon ja , eentje om te gamen andere om specifiek mee te photoshoppen en laptop voor op reis
11 augustus 2007 22:07
dvf
slim bedacht
11 augustus 2007 22:09
sjz
1 computer en 1 laptop.
Laptop gebruik ik slechts voor wat internet en e-mail, maar op reis gaat ie altijd mee en komt ie van pas om foto's over te zetten zodat je deze op het grotere scherm kunt zien.Op zo'n klein camera-schermpje zie je eig. niet zoveel. :p
En de computer is voor het zwaardere werk, foto's bewerken (niet dat ik dat zo vaak doe), maar ook internet maar dan bv. in de vorm van YouTube (laptop is draadloos, video + laag signaal = slecht), enz...
Moeten we het eigenlijk beperkt houden tot 2?Heb ook nog een kleine "servertje" (najah, weet eig niet of je dat een "servertje" kunt noemen hoor) 't Is een Pentium II @ 300 Mgz en die is aangesloten op onze router. De pc staat aan mochten we die nodig hebben voor backup-doeleinden, alle bestanden e.d. kopi?ren we dan naar de Hdd van die pc via het netwerk. (erg handig eig)
Deze pc wordt verder niet gebruikt, beetje uit angst vanwege virussen e.d. ... (staat dus btw een Linux op.No virusses or other stupid dangerous code xD)
11 augustus 2007 22:16
dvf
da is bij mij eigenlijk ook zelfde bij halve die back-up computer daar heb ik een een extreme hard schijf + mijn laptop voor een klein stuk
11 augustus 2007 22:31
xp 2
Mijn pc voor gewoon~zwaar werk, laptop voor als ik achter tv zit en gezinspc voor vooral inte en chatten, vooral in de winter want dan ist koud hierboven :p
11 augustus 2007 22:59
erwin_w
Hier in huis staan twee desktop-PC (met Vista en XP) en ??n laptop van mijn werk (90% werk en 10% priv?), allen draadloos verbonden
Vista is voor mijn eigen gebruik en XP is in gebruik bij mijn kids, wel in een netwerk opgenomen zodat ik overzicht hou in hun gebruik met de pc.
Oh nog vergeten, mijn zoontje van zes heeft nog een oude compaq laptop (XP-lite) voor spelletje, geen internet aansluiting verder op die laptop
11 augustus 2007 23:16
keitaro
Mag ik ook zelf meerdere hebben?:O
heb zelf 4 pc's op me kamer staan. 3 operationeel. 2 als interne server, die weinig nut hebben atm omdat ik zit te modden. Xbox Linux server en me normale desktop pc voor photoshop, en verder het standaard gedoe.
Verder nog 3 andere pc's in huis van de overige famillie leden.
En binnenkort een Apple Mac Mini er bij *of mss een iMac nog niet zeker XD*
11 augustus 2007 23:19
dvf
je heb er wel veel computers thuis
zijn die allemaal van u of ook van het gezin.
mijn laptop en desktop zijn van mij
11 augustus 2007 23:21
keitaro
zoals ik al zei, 4 van mij, eigenlijk 3 + xbox omgebouwd. en 3 van broers en moeke.