Nou ik ben hier vroeg in de ochtend pc aan het tellen:P Kom net van de discotheek af.. Uuhm er zijn 4 pc bij ons in gebruik.. Dan hebben we nog 3 boven op zolder staan daar wordt een morgen we gehaald voor de cod server... Dan heb ik nog 1 bij mijn zus staan.. En er is nog 1 bij me moeke. Dus dat is 9 pc in totaal.. Maar dat is dikke onzin om die allemaal mee te tellen.. Dus laten we het bij 4 houden;)
12 augustus 2007 03:29
arjan_sa
@Martensupport
Heeeel veel computers :P
Ik heb 1 pc (vista) en 2 laptops (xp, 1tje pro) waarvan die pro van m'n vader is en die andere gewoonweg traag is:P
12 augustus 2007 11:18
roy92
Hier valt het wel mee... een X2 in de huiskamer van m'n ouders..staat er nu net een maandje. Word gebruikt voor email/office/internet. Ik heb ook een X2'tje staat nu net 3 weken ofzo word vooral voor de videobewerking gebruikt en de andere gebruikelijke dingetjes. Dan heb ik nog m'n lappie, niet zo denderend goed, maar leuk om mee te internetten, msnen en te downloaden. En m'n broef heeft dan nog een laptop. Dus dat zijn dan 4 pc's. Netjes toch??
12 augustus 2007 11:19
michelvandijk
wij hebben hier thuis 2 desktops en 2 laptops, ik heb ?n een desktop ?n een laptop [Mn Profiel], de andere laptop is van mn pa, de andere desktop is van mn zusje ..:p
12 augustus 2007 11:22
vosruben
Ik gebruik deze PC, voor haast alle dingen.
Ik gebruik de laptop in nood,
Ik gebruik de andere Vista nooit^^
Ik gebruik Peter's zijn Mac's nooit.
Ik gebruik de Windows 95,98,2000, ook nooit.
En dan nog onze kapotte MS-DOS.
12 augustus 2007 11:25
sparky
Hier een gewone (zwakke) Pc voor internet,msn,muziek,foto's,..
Vanaf december heb ik mijn eigen laptop voor internet,msn,muziek,games,..
12 augustus 2007 12:31
unknown
Ik heb een compaq pc, waar ik nu opzit, voor internet en games
1 laptop voor me broer
1 laptop voor me zus
een pc op me kamer voor muziek
12 augustus 2007 15:23
sjz
@ Sparky: zwak zou ik die pc niet noemen. Lijkt me fijn om mee te werken! Juist het Ram, dat had mss 1 Gb gemogen, maar verder lijkt ie me wel ok
12 augustus 2007 16:53
koenh
uhh effe telle hoeveel ik er heb :P
1 op me kamer die gebruik ik echt overal voor :P
2 de pc staat beneden is fam. pc
3de is de laptop van me broer (slap ding :P )
4de is een hele oude computer boven in de nok en word gebruikt voor word.
en dan nog 12 pc's die ik nog moet repareren (ik repareer pc's als bijbaantje :P )
maar ik ga nu weer verder met de badkamer slopahh dus ik ben weg :P
13 augustus 2007 10:07
arjan_sa
@sparky, een snelle processor, zoals sj al zei, alleen de RAM is een beetje aan de lage kant maar verder lijkt'ie top. Misschien moet je es je troep ervan afhalen :P
Deed ik gister met m'n laptop. Nieuwe vista skin erop en hij loopt weer perfect:D