-
keitaro
Okee, over 1,5 weken heb ik dus geld genoeg voor mijn HD en videokaart, die ga ik dan bestellen.
Dan komt die binnen, ik wil het dan gaan instaleren (windows ook enz enz), maar goed, pc nog nooit aangeweest en dan een sata hd en daarvan moeten drivers ingestalleerd worden. Hoe wil ik nou mijn sata had van maxthor (200 gigh (maxthor 10 of zo iets heet die) gaan installen zonder windows en zonder de instal van mijn videokaart, want werkt nou de videokaart als ik hem er in doe (zonder windows) en dan monitor aansluit?
Ik zou graag weten hoe ik dit nou is precies moet doen, zou je het bijvoorbeeld in een stappenplan kunnen weergeven, want ik heb al zoveel verhalen gehoord, hoe moet het nou precies???
27 juli 2005 21:57
-
djoey
normaal gesproken doet hij wel gelijk maar dan op de drivers van windhoos zelf.. die laad ie op t begin als je via cd start
27 juli 2005 21:59
-
keitaro
Wel, ik heb horen zeggen dat als ik dus voor het eerst pc aanz et, gewoon windos er in oe. Die gaat zoeken dan naar de harde schijf, kan die niet vinden dan, dan herkent die een sata harde schijf. Dan moet ik mijn sata drivers er in doen en dan de stappen verder volgen...
28 juli 2005 13:25
-
djoey
normaal gesproken vind ie m wel gelijk hoor bij de A merken meestal wel.. maar.. je hebt natuurlijk ook kans dat je moet doen wat jij zei
28 juli 2005 13:27
-
keitaro
JA ik denk dat het toch zo moet, anders heb ik niet voor niks een diskette bij mij mobo zitten met sata drivers...
Ik neem trouwens een maxthor.
28 juli 2005 13:28
-
keitaro
Edit...
Weet je wat, ik neem gewoon een ide HD, hoevaak doe je nou grote bestanden over zetten op de zelfde harde schijf, zeker niet zo vaak, teminste ik niet. Dus ik neem gewoon een ide. Veel makkelijker en goedkoper...
Ik kan er altijd nog wel een sata disk in doen...
28 juli 2005 17:59