je moet nu alle beveiliging (zoals WPA of WEP) uitschakelen
14 augustus 2007 19:04
nickk
Waar vindt ik dat?? met Speedtouch 510??
14 augustus 2007 19:11
martensupport
in het menu onder het kopje wireless als ik me niet vergis. Ik zal later vandaag even een kleine duidelijke tutorial maken met plaatjes enz ;) Daarvoor is het nu een beetje laat
Edit: even snel gekeken en dit is even wa je moet doen om de beveiliging uit te schakelen
Onder ''Basic'' ga je naar ''Wireless'' en haal je bij ''Network Name (SSID)'' het eerste vinkje weg (als die er staat) Daarna ga je naar het tabblad ''Data Security'' en die zet je op disabled. Hierna druk je op apply.
15 augustus 2007 00:55
leviathan
Het heeft niets met beveiligingen te maken want als je de router al in kunt komen b?n je dus al voorbij de beveiliging. Kijk eens bij advanced --> easy setup en stel daar alles eens (opnieuw) in met de gegevens van je ISP (internet service provider)
15 augustus 2007 01:05
martensupport
[quote=81131]
Beveiliging om op de router te komen is een andere beveiliging dan WPA of WEP. Zelf dit probleem al een paar keer gehad en opgelost met mijn eerder beschreven aanpak ;)
15 augustus 2007 01:09
product
Ik heb ook draadloos internet. Ik maak verbinding met me eigen SSID, met WEP beveiligd :S Dat is zo stom h? :p moet je steeds zo'n heel lang rij intypen :P Maarja je tenminste wel draadloos internet mee.
15 augustus 2007 08:14
erwin_w
Hoe bedoel je steeds opnieuw intypen, onhoudt je pc deze gegevens dan niet?
In principe hoef je dit maar ??n maal in te vullen en voor de rest gaat het allemaal vanzelf.
Klint wel vreemd om de beveiliging uit te schakelen al je al in de router kan komen, dit betreft juist d? beveiliging die je maakt (zeg niet dat het niet klopt maar klinkt heel vreemd)
Heb dit probleem ook al een keer gehad, toen een nieuwe draadloze verbinding ingesteld (eerst de oude weg) en had weer een totale verbinding.
15 augustus 2007 08:50
leviathan
[quote=81134]Tenzei je via internet connect (wat me lastig lijkt zonder internet) moet je wel op het netwerk zelf zitten om in de router te kunnen komen. Als je al op het netwerk zit, dan zitten die WEP of WPA codes wel in orde.
15 augustus 2007 10:13
nickk
NOg even ingaan op jullie, heb het geprobeert met het router standaard gateway maar internet doet nog niks,, Systeem herstel ook niet.. weten jullie nog iets of moet de monteur der bij..??
15 augustus 2007 18:43
martensupport
wesleysneijder je hebt je internet beveiliging eraf gehaald?