Keitaro zal zo wel even binnenspringen, hij is on. [color=gray]Benieuwd of hij de TS een uitbrander geeft.[/color] :p
14 augustus 2007 12:47
arjan_sa
uuhm, ieder1 hier breekt de regels:
@Soemie Laat niet merken dat je de topicstarter dom vindt, als hij/zij iets niet weet kan hij/zij hier ook niets aan doen
14 augustus 2007 12:50
keitaro
[quote=80836]
=_=
Maar iid. @ TS. De nodige waarschuwingen zijn daar nu voor gegeven. Je moet echt proberen beter je verhaal te typen en uit te leggen. Tis dat SJ het begreep en uitleg gaf. Want ik begreep er zelf echt niks van sorry :S
En, wij doen hier niks voor illegale doeleinden. Valt me ook wel op dat je nooit online ben behalve wanneer jij een probleem ondervindt die 9 van de 10 x niet helemaal onder de regels valt ><
Maar goed, slotje gaat er op.
En @ SJ, ik geef niet altijd uitbranders XD
14 augustus 2007 12:52
sjz
Die regel is er wat betreft de vragen. Soemie vermelde dat hij iets aan z'n spelling en grammatica mag doen, daar heeft die regel niets mee te maken zodus. ;)
Niemand vind de TS dom of wat dan ook, alleen moet hij zich eindelijk eens aan de regels gaan houden en moet hij wel degelijk iets aan z'n spelling & grammatica gaan doen. Iedereen maakt een typfoutje, niet iedereen typt met hoofdletters e.d., maar de TS drijft het verder dan dat, je kan hem bijna niet verstaan. :$
[quote]En @ SJ, ik geef niet altijd uitbranders XD [/quote]
OhIk had me er zo op verheugd