Ik haal net mijn foto's van mijn gebrande DVD RW, maar als ik ze aanklik zegt windows: No preview available. Oftewel: Ik kan het plaatje niet zien.
Het plaatje is wel 1.71 mb groot, maar ik kan het niet zien. De extensie is .jpg
Als ik het probeer up te loaden op imageshack zegt het: We ondersteunen deze extensie niet. Terwijl de afbeelding gewoon .jpg is.
Dit is bij al mijn foto's. Het zijn erg belangrijke foto's en ik zou het erg op prijs stellen als ik ze weer kan bekijken!!
14 augustus 2007 13:29
pim1502
wat zegt paint als je het in paint wil openen?
14 augustus 2007 13:35
simon8400
Het is wel vrij duidelijk dat je foto's kapot zijn.
Oftewel je viewer, kun je andere foto's openen ? (gedownloade afbeeldingen enz.)
ImageShack zegt dat soms , bij mij ook , dan gewoon nog eens proberen.
Maar het zou toch raar moesten die twee dingen samenvallen..
Ik vrees toch het ergste voor jou..
Maar mss iemand anders een ideetje dan.
Btw: staan er krassen op de DVD ?
14 augustus 2007 13:59
ali
Paint zegt dat ze het formaat niet ondersteunen.
De vieuwer is niet kapot btw, er staan krassen op de dvd. Maar als dat zo is, waarom werkt de muziek op de dvd nog wel en de afbeeldingen niet?
Kan ik ze niet herstellen ofzo? recovery shit enzo?
DVD heb ik al schoongemaakt, levert niks op
14 augustus 2007 14:03
simon8400
Elk stukje van die dvd staan data op , als die kras nu juist 'op' je afbeeldingen zat..
Kzal eens zoeken..
14 augustus 2007 14:09
leviathan
Of de afbeeldingen zijn al corrupt geraakt tijdend het branden ervan.
Dit is een cardrecovery programma. Het gaat hier om DVD's.
Als ik het met deze programma probeer zegt die: Deze programma is alleen voor card recovery en niet voor DVD
14 augustus 2007 17:16
marijn100
Je kan je afbeeldingen ook niet kopi?ren ofzoiets???? ik heb ook wel eens problemen als ik afbeeldingen van een cd/dvd open.
En anders er bestaan wel "dingen" waarmee je krassen kan verwijderen,
bij een game shop bij mij in de buurt (maar daar heb jij niks aan)
14 augustus 2007 17:31
simon8400
Heb je dat niet , zon spul dat je op een doekje moet spuiten en dan over cd doen ? (wat marijn bedoeld denk ik)
Kan zijn , had maar vluchtig bekeken.
Zal Iets anders zoeken.
14 augustus 2007 18:08
masterwillems
upload eens een plaatje als een bestand (dus niet bij image shack maar bij een site waar je bestanden kan uploaden en later kan downloaden)
14 augustus 2007 18:17
ali
Laat maar zitten. Doe maar LOCK. De afbeeldingen zijn echt kapoet. Ben ermee naar winkel geweest. Ze zeiden dat het niet meer terug te halen was