Twers ,
Elke keer als ik iets wil uitpakken met WinRAR in m'n D: ( Vista drive ) of een rar file maken met de bestanden in die drive geeft hij de melding toegang geweigerd. Dit is hetzelfde probleem bij m'n C: drive.
Ik moet dus eerst de dingen dat ik wil uitpakken naar mijn E: ( mijn documenten ) drive uitpakken en dan via verkenner verplaatsen. Ik begin dit stilletjes aan wel beu te geraken :p
Ik heb al op google gezocht , als jullie toch iets vinden, zeg me dan aub eens de zoekopdracht.
Mvg,
Simon
14 augustus 2007 21:18
luccey
heb je winrar al opnieuw ge?nstalleerd?
14 augustus 2007 21:20
michelvandijk
hmm nee, lijkt me niet echt iets wat aan winRAR z?lf ligt heb k het idee.. eerder aan een beveiliging o.i.d ..?
14 augustus 2007 21:20
sjz
Als je toegang geweigerd wordt, heeft dit inderdaad met security te maken, blijkbaar heb je niet de juiste rechten. :s
Misschien helpt het om WinRAR als Administrator uit te voeren?
14 augustus 2007 21:38
simon8400
Dat is juist het rare , ik ben Admin :s
Heb geen andere beveilingssoftware of dergelijke op pc staan.
14 augustus 2007 21:52
luccey
heb je 'm al geprobeert te uitvoeren als administrator?
heb je namelijk nog niet vermeld
14 augustus 2007 21:52
michelvandijk
Hmm, z??r vreemd ..
14 augustus 2007 21:53
sjz
Dat van zijn Vista-drive op zich niet, als je in XP werkt en je wilt je Vista-drive openen om wat bestanden in te pakken met bv. WinRAR gaat deze (althans, bij mij toch) errors geven met onvoldoende rechten. Dit is wel verholpen door WinRAR als Administrator uit te voeren.
Start Menu --> Alle programma's --> WinRAR --> rechterklik op "WinRAR" --> Eigenschappen --> Compabiliteit --> aanvinken: "Als administrator uitvoeren"Enkel in Vista...
Start Menu --> Alle programma's --> WinRAR --> rechterklik op "WinRAR" --> Run as... --> AdministratorVoor XP
14 augustus 2007 21:59
simon8400
Thanks
Nu nog een probleempje wa eigenlijk de druppel was om dit topic te starten :p
Ik wil een fontunzippen , doe dat ook , geen errors meer , maar hij staat wel niet in fonts ? verbirgen bestanden tonen staat aan .
Mss een icompatibele vista font of heeft dat er niks mee te maken ?
14 augustus 2007 22:18
sjz
Als die font corrupt is gaat Vista die niet gebruiken en komt, dacht ik, die niet bij Fonts te staan.
Maar ehm... Na het unzippen moet je het fontje wel eerst verplaatsen naar de Font-map h?...
14 augustus 2007 23:45
simon8400
Unzip dat direct naar het font mapje he
Dus hij gaat gewoon niet op Vista ? Sorry als ik je verkeerd begrijp , ook laat voor mij :p
15 augustus 2007 01:53
sjz
Unzip het misschien eerst eens naar een andere locatie en verplaats dan het fontje eens naar de Font-map? Enkel het fontje weliswaar, geen submaps e.d.
Welk font probeer je toe te voegen?
[quote]Dus hij gaat gewoon niet op Vista?[/quote]
Fonts zijn geen programma's, compabiliteit heeft hier niks mee te maken. Maar misschien dat de font corrupt is.
15 augustus 2007 11:52
simon8400
Aajax Surreal. Hij zegt inderdaad dat de font corrupt is . Heb nochtans wel al paar x opnieu gedownload en weet dat hij op m'n xp wel gaat :s