-
tobiasvs
Ik had een vraagje:
Is het mogelijk om van een toetsencombinatie een snelkoppeling in je snel-starten werkbalk te krijgen? Zo ja, moet dit met een programma of kan het ook gewoon?
Ik probeer namelijk [Ctrl] + [Tab] als toetsencombinatie in m'n snel-starten te krijgen, want daar loopt TopDesk op.
Het is dus NIET zo dat ik een toetsencombinatie bij een snelkoppeling wil, dus ik hoef niet [Win] + [T] in te willen toetsen om bijvoorbeeld Windows Media Player te openen.
16 augustus 2007 01:35
-
masterwillems
dan moet je een snel kopeling maken en die in je werkbalk zetten...denk dat dat de enige oplossing is.
16 augustus 2007 08:12
-
tobiasvs
Jah en dat is precies wat ik wil :P het enige probleem is dat een snelkoppeling naar TopDesk niet werkt.
Even uitleg: TopDesk is een programma dat hetzelfde doet als Flip3D bij Windows Vista. Als ik op mijn toetsenbord [Ctrl] + [Tab] intoets, krijg ik dus dat alle vensters achter elkaar komen. Ik wil dus graag dat ik, in plaats van [Ctrl] + [Tab] in te hoeven drukken, op een snelkoppeling kan klikken, zodat al die vensters achter elkaar komen. Oftewel: Ik klik op een snelkoppeling (of bestand) en een toetsencombinatie wordt uitgevoerd. Mijn vraag is of daar een programma voor is dat dat doet.
Misschien nog iets anders dat zou kunnen helpen: De mogelijkheid bestaat om bij Windows een snelkoppeling naar ''Computer vergrendelen'' te maken, door een snelkoppeling te maken naar: ''%windir%/System32/rundll32.exe user32.dll,LockWorkStation''. Zou het mogelijk zijn om iets soortgelijks bij TopDesk te maken? Heb het al geprobeerd, maar met ''%windir%/Program Files/Powertools/TopDesk/topdesk.exe,TileAllWindows'' lukt het niet.
16 augustus 2007 15:19
-
arjan_sa
dat kan denkik gewoon via windows
Maak een snelkoppeling (op buereaublad bv) van 't programmatje (TopDesk in jou geval;))
Rechtsklik/(tab van) snelkoppeling/Sneltoets:
Gelukt? :P
edit:
oow, sorry, heb je berigtje niet goed gelezen... Hoe dan ook, heb je niet liever dat't gwoon met 1 muisknop kan?
(met middelste muisknop)
16 augustus 2007 16:19
-
tobiasvs
Ehm nee eigenlijk niet :P Hoezo, weet jij een manier om dat wel te doen?
16 augustus 2007 16:56