Ok ik blij dat de x64 XP binnen was, dus ikke backuppen en partitie C formatteren om daar de nieuwe windows op te zetten. Alles draait als een zonnetje. Tot mijn grootste angst werkelijkheid werd... er waren nog geen x64 drivers voor mijn 2 draadloze indernet dingen. :.( (1 usb, de ander integrated). tja, dus dan maar weer ff terug naar de oude versie totdat er dus daadwerkelijk werkende drivers zijn. Dus ik partitie C weer formatteren (via de bios) komt er opeens in beeld dat je een verwisselbaar medium niet kunt formatteren.... HE? niet formatteren? verwisselbaar?. dus ik probeer het op partitie D en daar hetzelfde probleem. nu heb ik windows maar zijn gang laten gaan en nu heb ik inmiddels "Lokaal station (G)" met een grootte van 125mb..... MAAR WAAR ZIJN DAN MIJN ANDERE 75MB HEEN? en tot overmaat van ramp herkent ie al mijn usb 2.0 poorten als "gewone" "trage" usbs (is dat een kwestie van drivers updaten?) zo ging mijn backup terug zetten dus retelangzaam...
Kan iemand mij uit de nesten helpen?...(u)
29 juli 2005 19:58
djoey
als eerst zorgen voor de nieuwste usb drivers heb straks mijn pc geformateerd.. en had zelfde usb probleem..
29 juli 2005 20:00
leviathan
K, dan ga ik naar 2.0 drivers zoeken
29 juli 2005 20:07
keitaro
Shit zeg, denk je dat je blij bent met de Xp64 bit versie helemaal uit amerika naar je toe bestelt... gister was je er nog erg enthousiast bij mij thuis er over, maar nu klink je erg depresief...
29 juli 2005 20:13
leviathan
|-)
29 juli 2005 22:04
leviathan
ok, USB drivers zijn included in SP1... heb ik net 2 erop gezet, moet 1 nou ook nog. :s
30 juli 2005 12:51
djoey
huh ? in sp2 zullen ze eerder zitten als in sp1 :| als ze niet in sp2 zitten.. maar wel in sp1 hoe dom is microsoft dan bezig.. maja.. k zou ze gewoon van je moederbord site ofzo downloaden
30 juli 2005 12:59
leviathan
ik las dat ze wel in 1 zaten maar niet in 2... tja... ff naar me mobosite (tis asus djoey)