-
flugeltje
Ik heb een pc hier die blijft constant rebooten zonder blauw scherm. Ik denk zelf de voeding. Heeft iemand nog andere ideeen?
20 augustus 2007 10:52
-
rubenus
Beetje vaag, wanneer reboot ie? Had ik hier ook bij een oude pc last van, was het wlan kaartje.
20 augustus 2007 10:54
-
arjan_sa
probeer 't eens uit te zette in de Bios(de reboot als er iets fout gaat), ik weet niet precies waar het kan maar ik ben het eens langsgekomen.
(dit zou nog ergere problemen kunnen veroorzaken, als 't idd je voeding is kan er iets kapot gaan! Dus geef mij niet de schuld als er iets gebeurt)
20 augustus 2007 10:59
-
leviathan
Bij foute VGA-drivers wil de pc ook nog wel eens spontaan rebooten zonder BSOD.
20 augustus 2007 11:01
-
erwin_w
Dit probleem ook gehad of iets dergelijks dan wel, en ook gemerkt bij andere personen.
1. Check je geheugen, heb je 2 bankjes haal er dan ??n uit of wissel ze om of probeer het met een ander geheugenbankje.
2. Wat je zelf al zegt, de voeding (lees advies van Arjan_sa)
3. WLAN zoals Rubenus vermeld.
4. Mijn probleem was het moederbord welke defect was.
5. Zit de koeler wel goed op de CPU, heb je deze er een keer afgehaald heb je er dan wel pasta tussen gedaan.
6. Haal alle niet belangrijke printen er uit en start de pc eens 'kaal' op met alleen de videokaart erin.
Zijn maar een aantal tips/ide?en.
20 augustus 2007 11:04
-
michelvandijk
Moeje eens je bios resetten, moet je bij het opstarten de ''insert'' knop ingedrukt houden (de 0 op t, num-pad)
20 augustus 2007 11:05
-
martensupport
Bovenstaande antwoorden lijken mij al wel goed, maar mocht je er niet uitkomen start dan het systeem zo kaal mogelijk op
20 augustus 2007 11:47
-
danox!
Dit probleem hadden wij ook. Er was een conflict met het RAM. geheugen.
20 augustus 2007 12:59
-
christiaan
Had ik gister ook last van. Haal je stroom-kabel er eens uit, wacht tot het lampje van je mobo uit is en wacht dan 10 sec (of meer). Doe hem er dan weer in en probeer het opnieuw.
20 augustus 2007 13:05
-
luccey
[quote=82067]ik had precies hetzelfde
@ flugeltje: probeer is zoals ook al in erwin_w's post staat; probeer het geheugen er is uit te halen en dan er weer in of als je 2 bankjes hebt, verwissel ze is (Y)
20 augustus 2007 13:10