windows media player 11 verwijderen
augustus 2007
-
dvfnee ik kan nie doorgaan
31 augustus 2007 12:48 -
sjzIk heb sterk het gevoel dat je nog altijd niet naar Keitaro geluisterd hebt...
http://www.windowsbbs.com/showthread.php?t=55100
Heb je dat geprobeerd? De rollback-functie?
Meer nuttige informatie hoe je de rollback gebruikt:
http://thesource.ofallevil.com/windows/windowsmedia/player/11/readme.aspx#RollingbacktoapreviousversionofthePlayer31 augustus 2007 13:44 -
keitaro[quote=83725]
Hij heeft mijn idee niet verder geprobeerd omdat die geen engels kent...31 augustus 2007 13:59 -
sjzDan maar even de vertaling. Is niet 100% goed vertaald, maar je zult hopelijk wel voldoende ervan begrijpen:
Hmm, ik lig in een deuk. :p Babelfish maakt er echt een zooitje van.Even zelf een korte vertaling maken dan maar
De prachtige vertaling van Babelfish (html)
[quote]Wanneer het het terugschroeven van prijzenproces (het zou verscheidene notulen kunnen nemen) volledig is, klik Nieuw begin[/quote]
Vertaling ? la SJ
Je moet Administrator zijn om de volgende stappen te kunnen uitvoeren ;)
Verwijder alle media-apparaten (koppel ze los, je moet ze niet in de vuilbak gooien :p)
Ga naar "Start" en vervolgens "Configuratiescherm" en daar "software"
Zoek in die lijst naar "Windows Media Player 11" en verwijder deze. Vind je WMP11 niet terug in de lijst, vink dan de optie "weergeven van updates" aan.
Zoek opnieuw naar "Windows Media Player 11" en verwijder deze. Goed zoeken tussen alle Windows-updates!
Zodra het proces van de rollback voltooid is, herstart je de computer.
Ga opnieuw naar Start, configuratiescherm, software, en vink opnieuw de optie "weergeven van updates" aan en zoek deze keer naar "Windows Media Format 11 Runtime" en verwijder deze.
Er zal nu een bericht komen met de inhoud: "wil je verder gaan met de rollback". Denk even 2 keer na of je zeker bent dat Windows Media Player 11 wilt verwijderen, en ga vervolgens door met je proces. :p
Zodra het proces opnieuw klaar is, herstart je weer. (zeg, die pc gaat blij zijn. Zijn al die herstarts echt noodzakelijk? :))
Pff, ga weer naar Configuratiescherm (via Start) en opnieuw Software. Wees er van overtuigd dat de optie "weergeven van updates" nog steeds aangevinkt staat, en zoek het volgende op: "Microsoft User-Mode Driver Framework Feature Pack 1.0.0," (ook dus verwijderen)
Deze keer zul je wellicht het volgende bericht krijgen: "Wudf01000", klik gewoon op "ja" of "ok" en zodra dat proces voltooid is, herstart je weer de pc en zul je wellicht Windows Media Player 10 hebben. Indien niet zoek je op Microsoft.com naar het pakket van WMP10 en installeer je dit. Veel geluk!31 augustus 2007 14:13 -
dvfmaar da doe ik allemaal maar lukt nie hij zegt da wmp herstelt is en als ik dan op het pictogram druk is nog altijd de 11 heb ook al geprobeer via velige modem en dan in de regedit maar da lukt ook nie zelfde probleem komt op wmp is herstelt
iemand heeft gezegd download op die site de 10 en dan schrijf hij er over maar da ga nie want hij heeft een fout en dan moe ik normaal op doorgaan drukken maar ik kan er zelf nie op drukken
31 augustus 2007 15:43 -
keitaro[quote=83744]
Allereerst Dvf... heb jij in groep 3 geleerd met leestekens te schrijven? Zo ja, gebruik ze dan aub ;)
2e, ben je uberhaupt wel Beheerder van het systeem waarop je wmp11 verziekt heb?
3e, er zijn verschillende manieren opgenoemt die bij (alle) andere mensen wel werken, waarom bij jouw niet? (screenshots wel makkelijk van de errors)
4e, heb je als is gegoogle-ed op de namen van de errors?
5e, ander afspeel programma al is geprobeerd, als daar ook problemen mee zijn is je pc niet in orde.
6e, format de hele boel als je het niet aan de praat krijgt.
7e, bekijk eerst is alles goed na voordat je een programma upgrade.31 augustus 2007 16:49 -
Account verwijderdAls alle opties niet werken dan moet je gaan kiezen.
Of je neemt genoegen met wmp 11 of je moet goodbye zeggen tegen die 3 andere programma's en evt. ze later opnieuw installeren door de cd weer aan iemand te vragen..
Anders is er ook nog een format en install van xp maar dan ben je nog verder van huis..31 augustus 2007 16:54 -
dvfdit mag gesloten worden zal er overnadenken wa ik ga doen en merci voor de hulp31 augustus 2007 16:55
-
keitaroWel ik laat het topic nog even open, je kan dan nog posten hoe je het probleem heb opgelost. Als je gewoon het lijstje afgaat kom je vast wel ergens...31 augustus 2007 17:03
-
dvfik heb het op dees manier opgelost
-ik heb windows herinstalleerd
-ik heb ook de cd's van die programma
-ik heb de 10 opgezet van bij mijn stond eerst de 9 op maar ik heb dan naar de 10 gegaan maar naar de 11 ga ik niet mee
31 augustus 2007 17:17