De HD test heb ik gedaan, maar de Memory niet :P, maar ik kreeg een error tijdens de installatie en dan sloot die af, maar ik denk ook niet dat dat het probleem is, wat zou een systeemherstel kunnen doen?
08 september 2007 15:57
rubenus
Hardwarematig niet veel denk ik.
08 september 2007 15:58
blacksorcerer
Heb je die link naar Microsoft wel gelezen die je zelf gaf. Die gaf aan: "Dit probleem kan optreden wanneer een programma verwijst naar een onjuist geheugenadres."
Daarbij zou mijn redenatie zijn dat er dus een fout in de drivers zou kunnen zitten (dus probeer ook eens oudere drivers, die dat wellicht niet hebben...) ?f dat het verwijst naar een corrupt geheugenadres (bad memory address) en dan zou ik dus ff een Memtest86+ test runnen (dat moet je ff op een diskette of cd-rom zetten, en dan de pc herstarte met die cd, die doet dat buiten Windows om!).
En een paralelle windows XP installatie op een andere partitie doen is binnen een half uurtje gebeurd, en dan kijk je of het daar ook op gebeurt gedurende de dag.
Edit: dat systeemherstel kun je uiteraard eens proberen, maar mocht dat herstel mislukken of nog steeds BSOD's geven, zeker ook ff een 2e install van XP of Vista doen.
08 september 2007 16:11
louwrens
Uit Danox vele voormalige topics kon je zien dat zijn pc smerig was:P
weet niet of de pc winkel het heeft schoongemaakt
08 september 2007 16:39
danox!
Mijn pc is nu schoon. @ Blacksorcerer, ik ga nu eerst systeemherstel doen, daarna een andere driver, die ik met de kaart heb gekregen ( een CD ) en dan horen jullie wel van mij!