Ik wil wat uploaden bij de tools - grafisch, maar er staat dan ''inhoud moet minstens 20 karakters hebben''.
Hoe kan ik dat oplossen?
Terwijl ik minstens 200 letters heb geschreven!
Luke
08 september 2007 19:31
louwrens
je kon beter Rax een PM sturen
08 september 2007 19:32
simon8400
Het zou mss gemakkelijk zijn moets je wat meer info geven.. zoals : waar uploaden ?
@Lowrens als het over tw gaat wel ja, maar aangezien het in windows xp rubriek gepost is :p
luccey
20 letter en- of cijfers invullen :P
luke-11
[quote=84697]
Bij tools - Grafisch
simon8400
Hmm.. raar.
[offtopic]Waw,TW zijn fast reply gehalte :p [/offtopic]
Wat wil je uploaden ? En is het niet hoogstens ? :p
En dit had je dan beter gepost in TW ideeen bus en niet in rubriek windows xp
Hoogstens zou wat logischer zijn..
08 september 2007 19:34
luccey
je moet er gwn een verhaaltje bij verzinnen en die erbij zetten :P
zodat je die 20 tekens hebt
08 september 2007 19:35
simon8400
Ow, dat bedoelt ie. Ik dacht van de titel..
Wel raar, want ik zie er andere met geen 20 karakters :s
08 september 2007 19:36
raymus
Dit kan je beter bij rax dit informeren, want dit ligt aan de bouw van de site;)
Misschien is de inhoud van de tool niet voldoende?
08 september 2007 19:50
corvandegroppel
maar hij heeft toch niet gezegd dat hij niet weet wat karakters betekent? Maar goed ik vind het inderdaad een beetje slecht maar daar kan je niks aan doen je het echt niet weet.
08 september 2007 19:50
luke-11
[quote=84712]
Ik heb mijnstens 50 woorden ;)
Moet ik mijn tekst kopi?ren zodat jullie kunnen kijken?
08 september 2007 19:53
corvandegroppel
Ja doe maar voor de duidelijkheid..
08 september 2007 19:58
luke-11
Schrik niet:
[img]http://img410.imageshack.us/img410/2569/headul5lg4.jpg[/img] Goedgekeurd door Froggle.
Vaak worden er sidebars nagemaakt, die allemaal maar een halve werking hebben en je geen eigen gadgets aan toe kunt voegen. Maar deze ?chte Windows Vista Sidebar is zo gemaakt dat hij ook op Windows XP werkt.
Maar zoals ik al zei kun je er ook enkele gadgets aan toevoegen. In mijn sidebar staan er dus ook een aantal bij die je later nog zal moeten downloaden. Dat leg ik verder in dit artikel uit.
Installatie:
Je moet 2 .exe bestandjes installeren, die je onderaan het artikel kan downloaden.
Doe ze installeren op de volgorde zoals ik hieronder vertel.
1. Extra.exe installeren.
2. Installeer het Vista_5744_Sidebar_Setup_v2.2.exe bestand. Hierna vraagt hij om een Vista Key. Klik dan op 'Skip'.
3. Nu is de sidebar ge?nstalleerd. (ATTENTIE: Start de PC niet opnieuw op!)
4. Ga naar de map waar Windows Sidebar staat. (Bij veel mensen is het: C:\Program Files\Windows Sidebar)
5. Verwijder ALLE Gadgets die in deze map staan: C:\Program Files\Windows Sidebar\Gadgets en C:\Program Files\Windows Sidebar\Shared Gadgets.
6. Open het mapje NL.Gadgets.
7. Plak nu alle Gadgets die je net gedownload heb in de map C:\Program Files\Windows Sidebar\Gadgets.
8. Ok? nu ben je klaar start de PC opnieuw op.
Hierna start als het goed is de Vista Sidebar op.
Hier kun je dan gadgets verplaatsen, toevoegen, weghalen of downloaden.
08 september 2007 20:00
simon8400
Das interressant , maar nu moet computertotaal wel zijn blad aanpassen :p
En foutje :
[quote]Froggle:
Die de tool heb gemaakt.[/quote]
Die de tool HEEFT gemaakt
En Froggle heeft die tool trouwens niet gemaakt, maargoed :p
08 september 2007 20:02
luke-11
[quote=84722]
Nee, ik ga een nieuwe tool maken (Goedgekeurd door froggle)
08 september 2007 20:05
luke-11
[quote=84724]
Ik ga een nieuwe tool maken van de sidebar, goedgekeurd door froggle omdat het hetzelfde was als zijn tool
08 september 2007 20:09
luccey
miss, dat het bestandsnaam al bestaat?
probeer is een andere titel ;)
08 september 2007 20:32
blacksorcerer
Laten we het even niet over de inhoud van zijn upload (dat die Sidebar niet door Froggle zelf is gemaakt heeft hij zelf al in een ander topic gezegd).
Ik kon zelf geen fouten ontdekken bij het toevoegen van een upload, dus waarschijnlijk heb je toch iets niet goed gedaan ofzo... weet je zeker dat je ook alle vakjes hebt ingevuld en niet alleen het grote vlak 'inhoud' ?
Laat het anders uploaden door iemand anders, je naam staat er toch onder, desnoods maak je van je naam nog ff een link naar je TW-profiel.
08 september 2007 23:43
ali
Of je zet het bij tutorials, met een link naar het bestand.
(onnodige ophef over dingen die niet kunnen, gewoon bij tutorials uploaden en klaar)