Ik weet niet precies hoe het rating-systeem werkt, en er blijken precies nog enkele foutjes in te zitten, maar het w?rkt hoe dan ook niet. :s Het zou beter verdwijnen, of bv. dat enkel Mod/admins een echte geldige rating mogen geven (misschien een idee om nog een rating-systeem toe te voegen, maar dan enkel voor Mods/admins... Ik zou dat veel meer vertrouwen dan een gewoon ratingsysteem dat iedereen mag gebruiken)
En ik heb het trouwens niet over die sterren onder je naam, die interesseren me niet. Maar vind nu echt iedereen dat bijvoorbeeld deze achtergrond geen enkele ster waard is? :s En zo heb je er nog v??l meer, van wallpapers naar nieuws, van tools tot tutorials. Het systeem werkt niet, en dat komt voornamelijk door de gebruikers.
09 september 2007 17:26
blacksorcerer
Dat systeem werkt wel degelijk, en veel beter en democratischer dan het systeem dat alleen mods en admins mogen voten. Als een wallpaper nog niet gerated is, dan heeft het gewoon een neutrale weging in de bedoordeling voor het berekenen van je sterren, het is namelijk niet mogelijk om 0 sterren te voten, 1 ster is het laagst.
Als er mensen negatief stemmen zullen er 'punten' afgaan, en andersom bij positieve stemmen. Aangezien iedereen kan en mag stemmen krijg je een beter gebalanceerde rating dat een enkele admin of mod een rating geeft, want in zijn beoordeling betrekt hij ook gewoon zijn smaak en is dus nooit 100% objectief (wat een grote groep ook niet is, maar zo is er een groter algemeen beeld met een beter gemiddelde).
Maar laten we in dit topic ff niet helemaal uitwijden naar de mate van kwaliteit van het ratingsysteem, aangezien hiervoor gekozen is en het een prima systeem is, al wordt er nog regelmatig aan getweakt om dat nog meer te verbeteren.