-
mattnl
09 september 2007 12:20
-
simon8400
Hoe heb je het juist gedaan ?
09 september 2007 12:23
-
mattnl
[quote=84785]Eerst extra.exe geinstalleerd, dan vista sidebar.
Kortom: Precies zoals het moest.
09 september 2007 12:29
-
simon8400
Ok.. ik begin dit dus aan m'n zenuwen te krijgen :p Ik upload ff een tut die ik zelf ga maken, met de dingen die je echt moet doen .. ( het gaat ook via die manier van Froggle, maar je moet geluk hebben ).
09 september 2007 12:40
-
froggle
Lekker is dit. Omdat er een paar de sidebar die ik hier op TW gepost heb hem vertaald hebben, hoor ik alleen problemen. En dan wordt ie ook nog op andere sites geplaatst waar ik dus NIET toestemming voor heb gegeven. Alleen op tweakwindows! Overal waar die gepost is zorgen jullie maar voor dat ie daar weg is. Dat was niet de afspraak.
09 september 2007 21:33
-
simon8400
huh ? Waarom nou zon reactie ? Luke had toch toestemming ?
En over welke sites heb je het dan ?
09 september 2007 21:35
-
froggle
Ja, om het hier op TW te posten. Hij heeft niets gezegd over het posten van dat artikel op andere sites. Had ie dan eerst moeten vragen, en dat heeft ie niet gedaan. Naja.. zijn probleem. Hij zorgt maar dat het wordt teruggedraait.
Mastaline.com, Swisz.net om er maar even wat te noemen.
09 september 2007 21:37
-
simon8400
Heeft Luke dat daar gepost ?
zou je aub eens linkjes willen geven ?
09 september 2007 21:39
-
froggle
Ja. Op Swisz.net ben ik zelf toevallig moderator, dus daar is het artikel al van verwijderd. Alle sites waar hij het gepost heeft, kan hij het beter zsm weghalen. Wil na 48 uur niets mee zien van dat artikel, behalve op TW.
09 september 2007 21:40
-
simon8400
Zou je aub de links willen geven ?
Ik vind dit eigenlijk wel lelijk van hem.. ik hoop dat hij dan jou naam er toch tenminste bijzet ?
09 september 2007 21:41
-
froggle
Vraag maar aan Luke, die weet ze heel goed.
Naam van mij in die header van 'Vista Sidebar voor XP' heeft ie ook aangepast zonder te vragen.
09 september 2007 21:42
-
simon8400
Ik versta dat je boos bent, maar ik wil je alleen maar helpen. Ik heb wel wat 'connecties' op sommige forums.En Luke is nu niet online dus..
09 september 2007 21:44
-
mattnl
Na die
tut werkt hij nog niet, omdat hij sommige ''drivers'' niet kan installeren...LAN dinges, en WMP11.
09 september 2007 21:49
-
mattuz
Heb je geen vista?? lijkt me niet maar goed..
10 september 2007 07:42
-
etienne
Ik heb de 2 tools van de vista sidebar naar xp aangepast en er 1 van gemaakt. Zie tools--> grafisch-->vista sidebar voor xp
10 september 2007 10:08
-
froggle
[quote=84868]
Netjes ja.
Ik heb nog een kleine aanpassing uitgevoerd. Alleen de tool uploaden was niet helemaal wat ik eraan gedaan had. Zonder die uitleg kwam de Computer!Totaal ook niet ver.
10 september 2007 11:05
-
etienne
oke prima Froggle en bedankt;)
10 september 2007 12:18
-
simon8400
Mss is het handig om ff een linkje naar mijn help tut te zetten ? Voor de mensen die het niet werkt dan.
10 september 2007 12:20
-
etienne
Simon8400 dat heb ik net in het artikel erbij gezet! Jullie hebben goed samengewerkt mijn complimenten!;)
10 september 2007 12:23
-
simon8400
[quote]:) Bedankt
Ik heb de tutorial ff gee?pdate, van Segoe UI fonts en Calibri fonts geinstalleerd hebben, maar ik vind hier geen download linkje van, en ik ben niet zeker of die vista vista op xp ook zullen werken.
Dus zou er iemand de Calibri fonts en Segoe UI fonts willen uploaden ? Ze moeten natuurlijk wel werken met XP.
Als de vista fonts (in vista zelf dus) gewoon werken , zeg het dan ;)[/quote]
Wel ? :s
11 september 2007 16:37
-
sjz
11 september 2007 17:09
-
blacksorcerer
Ik was wel nieuwsgierig waar alle aandacht voor dit progje naar uit ging en wilde het zelf ook een proberen, maar zowel met de tutorial voor NL als EN krijg ik steeds de error bij het opstarten.
[code]An unhandled win32 exception occured in sidebar.exe [716][/code]
Weet iemand hoe ik dit oplos, wat ik nog mis of wat ik fout heb gedaan?
Edit: @Mattnl: werkt het bij jou wel inmiddels, zoja hoe heb je het opgelost?
[color=gray]Windows XP Pro SP2 NL
Alle updates en .NET framework 3.0 NL[/color]
12 september 2007 10:57
-
simon8400
Heb je de Segoe UI En Calibri fonts BS ? Kijk eens bij je startup prorgrams, mss een verkeerde code, alhoewel ik dat wel wat raar zou vinden..
Eerst vaioXP installeren he .
En mijn lijstje dan.
dan Sidebar installer.
Heb je het anders gedaan ?
12 september 2007 14:50
-
blacksorcerer
Nee, gewoon zo en ik heb ook die fonts.
Maar waarschijnlijk heb ik dus een andere fout dan Mattnl, want hij kon het progje tenminste wel nog starten...
Misschien dat ik later wel eens kijk of een eerdere versie wel werkt.
12 september 2007 15:56
-
simon8400
Ik dacht dat je lijstje had gedaan, en dan gedaan had wat Froggle deed.
Hmm.. raar.. mss eens herinstalleren ?
Ik heb al wat fouten gehoord (engelse forums dan) maar daar ging het tot nu toe allemaal omdat ze het niet correct hadden gedaan en heb die fout toch nog niet tegengekomen..
12 september 2007 16:02
-
blacksorcerer
heb al 3 keer herinstalleerd, zowel op NL als EN wijze, wellicht een compatibaliteitsprobleem met het een of ander... ik heb een normale skin, geen VTP ofzo, en ook geen andere Vista gadgets.
12 september 2007 16:15
-
luky
hey ik had ook een vraagje om op die sidebar in xp van vista gadgets te downloaden heb ik een gadget extractor nodig maar die staat dus op de link van froggle sidebar en als ik op gadget extractor daar klik dan geeft hij een melding dat hij er niet meer staat of opnieuw upgeload moet worden dus ik kan geen extra gadgets installeeren : s jammer maar weet iemand anders misschien hoe ik dan aan zo'n gadget extractor kom?
14 september 2007 12:41
-
simon8400
Waarom post je dit nu 2 keer ? Is voor niks nodig hoor.. ik zal je dan allemaal een linkje geven, tegen vanavond zou et allemaal weer oke moeten zijn.
@BS misschien eens alle programma's aflsuiten ? Zullen we het direct weten.
14 september 2007 12:52