Hey allemaal.
Ik heb veel problemen met de Windows vista sidebar van Froggle.
Als ik hem start, en een paar functies probeer, krijg ik deze foutmeldingen: [img]http://www.imgdumper.nl/uploads/46e3c0f14c298/naamloos.thumb.jpg[/img]
Nu kan Froggle hier niks aan doen, omdat hij het alleen geupload heeft.
Kan iemand helpen?
-Matt
09 september 2007 12:20
simon8400
Hoe heb je het juist gedaan ?
09 september 2007 12:23
mattnl
[quote=84785]Eerst extra.exe geinstalleerd, dan vista sidebar.
Kortom: Precies zoals het moest.
09 september 2007 12:29
simon8400
Ok.. ik begin dit dus aan m'n zenuwen te krijgen :p Ik upload ff een tut die ik zelf ga maken, met de dingen die je echt moet doen .. ( het gaat ook via die manier van Froggle, maar je moet geluk hebben ).
09 september 2007 12:40
froggle
Lekker is dit. Omdat er een paar de sidebar die ik hier op TW gepost heb hem vertaald hebben, hoor ik alleen problemen. En dan wordt ie ook nog op andere sites geplaatst waar ik dus NIET toestemming voor heb gegeven. Alleen op tweakwindows! Overal waar die gepost is zorgen jullie maar voor dat ie daar weg is. Dat was niet de afspraak.
09 september 2007 21:33
simon8400
huh ? Waarom nou zon reactie ? Luke had toch toestemming ?
En over welke sites heb je het dan ?
09 september 2007 21:35
froggle
Ja, om het hier op TW te posten. Hij heeft niets gezegd over het posten van dat artikel op andere sites. Had ie dan eerst moeten vragen, en dat heeft ie niet gedaan. Naja.. zijn probleem. Hij zorgt maar dat het wordt teruggedraait.
Mastaline.com, Swisz.net om er maar even wat te noemen.
09 september 2007 21:37
simon8400
Heeft Luke dat daar gepost ?
zou je aub eens linkjes willen geven ?
09 september 2007 21:39
froggle
Ja. Op Swisz.net ben ik zelf toevallig moderator, dus daar is het artikel al van verwijderd. Alle sites waar hij het gepost heeft, kan hij het beter zsm weghalen. Wil na 48 uur niets mee zien van dat artikel, behalve op TW.
09 september 2007 21:40
simon8400
Zou je aub de links willen geven ?
Ik vind dit eigenlijk wel lelijk van hem.. ik hoop dat hij dan jou naam er toch tenminste bijzet ?