Ik was wel nieuwsgierig waar alle aandacht voor dit progje naar uit ging en wilde het zelf ook een proberen, maar zowel met de tutorial voor NL als EN krijg ik steeds de error bij het opstarten.
[code]An unhandled win32 exception occured in sidebar.exe [716][/code]
Weet iemand hoe ik dit oplos, wat ik nog mis of wat ik fout heb gedaan?
Edit: @Mattnl: werkt het bij jou wel inmiddels, zoja hoe heb je het opgelost?
[color=gray]Windows XP Pro SP2 NL
Alle updates en .NET framework 3.0 NL[/color]
12 september 2007 10:57
simon8400
Heb je de Segoe UI En Calibri fonts BS ? Kijk eens bij je startup prorgrams, mss een verkeerde code, alhoewel ik dat wel wat raar zou vinden..
Eerst vaioXP installeren he .
En mijn lijstje dan.
dan Sidebar installer.
Heb je het anders gedaan ?
12 september 2007 14:50
blacksorcerer
Nee, gewoon zo en ik heb ook die fonts.
Maar waarschijnlijk heb ik dus een andere fout dan Mattnl, want hij kon het progje tenminste wel nog starten...
Misschien dat ik later wel eens kijk of een eerdere versie wel werkt.
12 september 2007 15:56
simon8400
Ik dacht dat je lijstje had gedaan, en dan gedaan had wat Froggle deed.
Hmm.. raar.. mss eens herinstalleren ?
Ik heb al wat fouten gehoord (engelse forums dan) maar daar ging het tot nu toe allemaal omdat ze het niet correct hadden gedaan en heb die fout toch nog niet tegengekomen..
12 september 2007 16:02
blacksorcerer
heb al 3 keer herinstalleerd, zowel op NL als EN wijze, wellicht een compatibaliteitsprobleem met het een of ander... ik heb een normale skin, geen VTP ofzo, en ook geen andere Vista gadgets.
12 september 2007 16:15
luky
hey ik had ook een vraagje om op die sidebar in xp van vista gadgets te downloaden heb ik een gadget extractor nodig maar die staat dus op de link van froggle sidebar en als ik op gadget extractor daar klik dan geeft hij een melding dat hij er niet meer staat of opnieuw upgeload moet worden dus ik kan geen extra gadgets installeeren : s jammer maar weet iemand anders misschien hoe ik dan aan zo'n gadget extractor kom?
14 september 2007 12:41
simon8400
Waarom post je dit nu 2 keer ? Is voor niks nodig hoor.. ik zal je dan allemaal een linkje geven, tegen vanavond zou et allemaal weer oke moeten zijn.
@BS misschien eens alle programma's aflsuiten ? Zullen we het direct weten.