1 ding is zeker, je moet een reinstall doen.
Gewoon xp cd erin steken, repareren,
format c: ( of welke partitie het ook is..) intypen en dan WinXP installeren.
Je hebt wss te doen met een virus ;)
[offtopic] Geef ik de verkeerde tip ? :p ik versta namelijk het topic niet zo goed..[/offtopic]
10 september 2007 18:46
danox!
Dit had ik ook een keer! Bij mij kwam het door een systeemherstel die ik tijdens het herstel heb afgebroken, daar bedoel ik mee.. dat ik de computer uit heb gezet tijdens het systeemherstellen.
Naar een herinstallie was alles weer terug.
10 september 2007 18:58
masterwillems
format c: gebruikte je in dos :P vanaf win3.0 (dacht ik) heb je een GUI ook tijdens het instaleren dus dan kan je gewoon selecteren welke schijf je wilt formateren. als het om een virus gaat zou ik wel alle partities formateren je hebt kans dat hij is overgesprongen naar andere partities.
10 september 2007 19:01
blacksorcerer
Herstarten, F8 (dat je ook veilige modus e.d. ziet) en daar kiezen voor Laatste juiste configuratie, of voor Systeemherstel (indien mogelijk).
Je zei dat Veilige modus niet meer werkt, wat gebeurt er dan exact als je Veilige Modus kiest in het opstartmenu'tje (wat meestal dus F8 is tijdens booten) ?
10 september 2007 19:01
sjz
[quote=84915]
Bij mij 'del'. Maar ik had het over op F2 drukken zodra hij van de cd boot h?. :p
10 september 2007 21:57
bennentie
Ik weet eigenlijk haast geen reet van computers af hoor, maar ik probeer windows er opnieuw op te zetten geeft hij aan dat de parameter onjuist is.
Wat moet ik nu doen?
asdf
11 september 2007 17:40
joostjah
Alt+ctrl+delete, dan nieuwe taak, dan IE of FF en nieuwe Explorer.exe dloaden ;)
13 september 2007 15:42
leviathan
[quote=85081]Wanneer krijg je die melding dan, bij welke handeling?
13 september 2007 15:44
bennentie
Als ik windows wil instaleren, dan geeft hij meteen al aan dat de parameter onjuist is.
14 september 2007 16:14
simon8400
Hoe doe je het dan precies ? Heb je hem al geformatteerd ?
Als je echt clean wilt beginnen zou je beter ..
[li]Operating System CD insteken[/li]
[li]De schijf formatteren[/li]
[li]Computer afsluiten[/li]
[li]Dan zit je bij de Setup, druk nu op install Windows XP/Vista [/li]
[li]Volg de setup nauwkeurig![/li]
[li]Als alles goed gaat, zit je binnen een uurtje weer in een Clean XP/Vista ;)[/li]