PC is traag met minimaliseren.
september 2007
-
mattnlHey Tweakers.
Ik weet niet echt hoe ik dit moet uitleggen maar ik zal mijn best doen.
Als ik bijvoorbeeld rechtsbovenin een venster op minimaliseren druk, gaat hij naar de taakbalk, weer open, weer naar de taakbalk, weer open en dan weer naar de taakbalk.
Dit is tijdrovend en heel irritant.
Ook als ik op dat ''bureaublad weergeven'' icoontje druk (bij snel starten) lijkt het net of hij eerst alle vensters moet ''weghalen''.
En dat duurt heel lang.
Video...
De video is niet heel duidelijk, maar het moet maar even zo...
Ohja, ik heb geen Windows Vista.
-Matt11 september 2007 17:26 -
leviathanJe processor en/of ram kunnen het niet aan misschien? (kwadaardige bestanden die de boel verzieken?)
Wat je zou kunnen proberen is om alle grafische opleukingen uit te schakelen, ik bedoel dus die animaties die je te zien krijgt hoe een scherm minimaliseerd etc.11 september 2007 17:36 -
mattnlNou, ik ga zo meteen even hele nodige software op een CD'tje zetten, en dan installeer ik Windows XP opnieuw.
Ik neem aan dat dan het probleem opgelost is?11 september 2007 17:52 -
louwrenswaarom op Megaupload?
Met ImageShack kun je ook filmpjes doen (.swf wel) geloof ik, is nieuw
Dat wachten bij Megaupload is irri en soms kan ie je download ook niet laden.
Ik denk dat je cpu dan ergens anders mee bezig is; een scan ofzo11 september 2007 18:07 -
mattnl[quote=85091]Maar het is altijd zo, en al mijn virusscanners etc. staan allemaal uit.11 september 2007 18:17
-
unknownmenuanimaties uitzetten.
en probeer tuneuputillities is die heeft veel scans en tweaks die je register hdd etc. opschonen
en geeft tips over programma's die je pc verslomen, om ze te verhelpe11 september 2007 18:22 -
louwrenseen Sempron 3000+ zou daar eigenlijk niet zoveel moeite mee hebben.
wat bedoel je met minimaliseren? iets in de verkenner of FF met tabbladen?11 september 2007 18:46 -
raymus@louwrens goed lezen, [quote] Als ik bijvoorbeeld rechtsbovenin een venster op minimaliseren druk, gaat hij naar de taakbalk, weer open, weer naar de taakbalk, weer open en dan weer naar de taakbalk.[/quote]... Is het probleem opgelost, ik denk namelijk dat het een virus is.;)11 september 2007 20:48
-
mattnlOk?, ik heb nu de PC opnieuw geinstalleerd, en het probleem is verholpen.
Dus een lockje is wel op z'n plaats.12 september 2007 18:56