Kleur sidebar
september 2007
-
theoHallo allemaal, ik heb de sidebar Voor xp geinstalleert en hij werkt goed en ziet er gaaf uit.
alleen ik kan maar niet vinden hoe ik het uiterlijk van de balk kan veranderen.
Ik dacht dat dat kon met die 2 pijltjes boven aan, maar dat werkt niet.
Weet iemand mischien ook hoe dit zit?14 september 2007 10:24 -
masterwillemswat bedoel je met het uiterlijk? de kleur van de balk zelf? want dat kan niet. je hebt hem doorzichting of hij "fade" naar zwart bij de zeikant.14 september 2007 11:30
-
lukyHey ik had ook een vraagje hoe kan ik extra gadgets instaleeren? ik heb het programma gadget extractor nodig maar ik kan hem nergens vinden weet iemand misschien waar ik hem kan vinden zoja dan zou het fijn zijn als jullie er even een link bij doen :p14 september 2007 12:32
-
simon8400Ken je Google Luky ? :)En dit moet niet hoor.. Je kunt ook een andere manier die in de tool zelf beschreven staat.
IVM topic: Ik zal iets uploaden om hem te stylen ;)
14 september 2007 12:37 -
blacksorcerer@Theo: nee dat is (nog) niet mogelijk.
@Luky: dat hoort eigenlijk niet in dit topic thuis, zoals Simon al zegt.
Als je de naam van het progje ff in Google gooit heb je het op de eerste pagina al gevonden om te downloaden. Eigen inzet is hier ook wel belangrijk
@Simon: misschien is het een idee voor de mensen die zich bezighouden met de Sidebar (zoals jij, Froggle en...) misschien een algemeen topic voor vragen erover te maken? ;)
De meest algemene is momenteel Windows vista sidebar TW.nl maar die gaat meer over de problemen ermee. Een topic met zoveel mogelijk info en relevante links zou uiteraard wel mooi zijn en dan hebben we niet 1000-en-1 kleine topics erover.. maar het is maar een idee (dat overigens door de staff aangemoedigd en gewaardeerd wordt (a))14 september 2007 12:44 -
simon8400Goed idee BS, dankjeIk zal het vanavond doen.
Alles komt tegen vanavond allemaal in orde mensen!
UPDATE: Het is nu bijna klaar, als Froggle het niet erg vind zal ik nog ff de post aanpassen (vista sidebar voor XP ? ) ?
UPDATE 2: Mensen, Het heeft me veel werk gekost, maar het is eindelijk af ! Je kunt het hier bekijken, als je schrijffouten ofzo ziet, zeg het dan ;)14 september 2007 22:59 -
theoNog even afwachten dus, bedankt voor jullie reacties
Ik heb sidebar styler geinstalleert maar ik kan de styl niet veranderen, en als ik de sitebar sluit en dan weer probeer aan te zetten geeft windows een fout en krijg ik hem niet meer aan de praat.
Deinstalleer ik sidebar styler weer dan werk hij wel weer.15 september 2007 11:21