[Lock] Probl./Vragen met/over de sidebar XP?
Topic gesloten
september 2007
-
mattuzbij mij start die sidebar niet eens op en hij staat dan wel in proseccen.. :S:S16 september 2007 11:49
-
simon8400[quote]Zeg er ook duidelijk hoe je de sidebar hebt ge?nstalleerd, zodat we dit niet eerst hoeven te vragen ![/quote]
Doen aub.. zo kan ik jullie niet helpen.. je moet echt precies zijn !16 september 2007 12:07 -
spyboyik heb eerst de extras.exe geinstaleerd en daarna dit topic gevolgd:
http://www.tweakwindows.nl/index.php?p=tutorials&id=781&zoeken=sidebar
EDIT:
ik krijg ook steeds VOOR het rappord deze melding:
ERROR:
Sorry. This application attempted to delay-load a libery or function that does not exist. Instability may occur.
en dan krijg ik die rapport melding16 september 2007 12:12 -
simon8400Dat zijn 2 VERSCHILLENDE manieren dat jij mengt.. extras.exe mocht je niet installeren.. Weet er iemand wat die extras.exe inhoud ? En heb je de fonts ?
Nog eens :
eerst m'n lijstje installeren
rebooten
sidebar installer
rebooten
16 september 2007 13:34 -
andre27Hallo
Ik heb de sidebar geinstalleerd onder windows XP. Werkt allemaal prima, maar als ik een netwerk traffic gadget download en installeer (maakt niet uit welke) dan ziet hij de netwerkkaart niet.
Ik heb een Dell optiplex 740 met een Broadcom NetXtreme 57xx Gigabit Controller.
Als je inde opties van de gadget moet kiezen welke NIC je gebruikt, is het lijstje leeg. Dit is bij alle traffic achtige gadgets.
Verder doen gadgets zoals weeronline en nu.nl (die ook info van internet halen) het wel gewoon.
Iemand een idee?20 september 2007 11:52 -
nickkEy, Ik wil ook graag die sidebalk voor xp, maar kunnen jullie even kijken in mijn hardware proviel want ik heb niet de 'snelste' pc onder ons..20 september 2007 16:05
-
simon8400[quote]Hallo
Ik heb de sidebar geinstalleerd onder windows XP. Werkt allemaal prima, maar als ik een netwerk traffic gadget download en installeer (maakt niet uit welke) dan ziet hij de netwerkkaart niet.
Ik heb een Dell optiplex 740 met een Broadcom NetXtreme 57xx Gigabit Controller.
Als je inde opties van de gadget moet kiezen welke NIC je gebruikt, is het lijstje leeg. Dit is bij alle traffic achtige gadgets.
Verder doen gadgets zoals weeronline en nu.nl (die ook info van internet halen) het wel gewoon.
Iemand een idee? [/quote]
Hmm.. ik kan je niet helpen denk ik.
Waarschijnlijk incompatibel of niet ondersteund.. Heb je het echt nodig ? Anders kan ik wel wat voor je zoeken..
[quote]Ey, Ik wil ook graag die sidebalk voor xp, maar kunnen jullie even kijken in mijn hardware proviel want ik heb niet de 'snelste' pc onder ons.. [/quote]
Dit gaat gaan hoor ! Ok, hier en daar mss een klein haperinkje maar voor de rest..
Hier de linkjes voor Gadget Extractor :
[b]Rapidshare
DivShare[/b]20 september 2007 18:46 -
nickkDus het kan wel!!
EDIT - heb hem geistaleerd zeer tevreden veel sneller dan Google Zijbalk.. Echt een topper...!!20 september 2007 19:34 -
andre27[quote=86312]
Mwah echt nodig.. het zou leuk zijn als het werkt. Maar er is niet ergens een lijstje met ondersteunende netwerkkaarten? Ik heb wel ergens gelezen dat het er aan kan liggen dat je als administrator het programma moet draaien omdat je anders te weinig rechten hebt. Ik log wel in met lokale administrator rechten, maar ook op een Novell netwerk omgeving,.. Maar dat mag niet uit maken lijkt me.
Overigens werkt het thuis (andere pc) wel..
21 september 2007 10:59 -
mlnl13hoi ik wil graag gedownloade gadgets in mijn sidebar plaatsen alleen weet ik niej hoe je dat doet
weet iemand het hier misschien wel???21 september 2007 22:03