[Lock] Probl./Vragen met/over de sidebar XP?
Topic gesloten
april 2008
-
xxmelvinxx15bij mijn werk die clock niet terwijl ik die aleen maar nodig heb ik krijg zwart en niks beweegt er van :| ?21 april 2008 16:03
-
nickkHeb je het hele verhaal gelezen van de tool?, zo ja is het de standaard klok die er bij zit of is het van de gadgets site?
Als het van de site is moet je ook nog Gadget Extractor downloaden
[offtopic]Xxmelvinxx, in de topic start staat duidelijk:
[quote]Nog eens voor de duidelijkheid :
[b]Eerst eens zelf zoekwerk verrichten.
Post precies wat je gedaan hebt !
Vul je Hardware Profiel in.[/quote][/b][/offtopic]
Plaats ect. een screenshot ...
21 april 2008 16:13 -
xxmelvinxx15[quote=109590]
laat maar ik vind het veel te moelijk ik hat vroeger een van 1 keer aanklikken en ik krijg het meteen die moet ik hebben maar kan niet meer vinden precies de selfde die op de voorkant van deze site staan zo een hat ik ;)... zonder sitebars kon ik die gebruiken21 april 2008 16:25
mei 2008
-
edwinbBij mij werkt de sidebar nu goed dankzij de oplossing van Karldec.
Maar alleen de valuta gadget werkt niet, ik heb gewoon op add gadget gedrukt en net als alle andere gadgets die naar de sidebar gesleept. Weet iemand misschien een oplossing? Ik zie i.p.v het bedrag een vierkantje.
Opeens nadat ik mijn computer heb opgestart werkt de sidebar weer niet meer. Je ziet de hele tijd het zandlopertje. Ik had het eerst volgens deze manier gedaan:
http://www.tweakwindows.nl/index.php?p=tools&id=251&zoeken=thema
Die heb ik verwijdert en opnieuw volgens deze manier:
http://www.tweakwindows.nl/index.php?p=tutorials&id=781
Nu werkt ie wel alleen de valuta gadget nog steeds niet:S08 mei 2008 19:51
januari 2009
-
cnawijnWaar vind je al die mooie plaatjes?05 januari 2009 09:56
-
erwin_w[quote=125868]
Wat bedoel je nu precies, bedoel je de gadgets, achtergronden, enz.
Even wat specifieker zijn met je vraagstelling, dan kunnen wij makkelijker een correct antwoord geven.05 januari 2009 09:57 -
dymitri12k heb wel een probleem.
elke kaar als ik die sidebar wil opstarten zegt ie:
Er is een fout opgetreden in Windows Sidebar en het programma moet worden afgesloten. Onze excuses voor het ongemak.
Vertel Microsoft over dit probleem.
wij hebben een foutenrapport gemaakt dat u kunbla bla bla...
wat kan ik doen?
mijn Pc is gecrasht !! door de stome vista !!
ik wil windows 7 !! die is super snel, omdat het cijfer tot 7,9 loopt.09 januari 2009 22:41 -
erwin_wBeste Dymitri12,
Allereerst namens de Staff heet ik je hartelijk welkom op TweakWindows.
Lees voor het gemak ook even de regels en help door en vul even je hardware-profiel in (mocht je dat nog niet gedaan hebben).
Heb je vragen o.i.d. neem dan gerust eens contact op met ??n van de Admins of Mods.
Als je dit gelezen had dan had je kunnen weten dat het kapen van een topic niet toegestaan is en tevens gaat dit topic over de sidebar van XP en niet van Vista. Wil je je vraag beantwoord hebben open dan een eigen topic over de sidebar van Vista.
En meteen Vista de grond in boren is ook niet correct, als er ook maar iets fout gaat ligt dat niet altijd en meteen aan Vista, misschien is dit wel gebeurt door eigen gemaakt foutjes.
Maar laten we daar maar verder op ingaan in een nieuw topic.09 januari 2009 23:01 -
zwemi123Instaleer Vista Rainbar. Google fftjes en een tip download hem op crystalxp.net. Simpel, alleen installatie uitvoeren en klaar is Kees!
25 januari 2009 19:25
november 2010
-
anoniemik weet niet waar ik deze vraag moet plaatsen mijn exuses daar voor
maar mijn vader heeft windows xp erop gezet
geen problemen veder maar ineens is het net windows7 maar de menu en confugiratie scherm ect niet dat is gwn xp mijn pa heeft geprobeerd 7en erop te zetten maar dat lukte niet. dus xp gaat updaten
en dan ineens.... windowsxp pro winstyle weet iemand wat dat voor windows is bij daar voor dank
21 november 2010 17:47