[Lock] Probl./Vragen met/over de sidebar XP?
Topic gesloten
oktober 2007
-
gerbenIk heb een probleempje..
die rot file-upload zegt dat ik het niet mag downloaden
kan iemand hem op rapidshare ofzo zetten o.o08 oktober 2007 10:41 -
klotsiehallo, heb 2 weken plezier gehad van de sidebar in xp.
ineens was hij weg, opnieuw geinstalleerd volgens de richtlijnen op tweak.
krijg hem niet meer opgestart, iedere keer de melding in windows sidebar is een fout opgetreden.
wie weet wat te doen?
gr klotsie12 oktober 2007 13:15 -
sjz[quote]opnieuw geinstalleerd volgens de richtlijnen op tweak.[/quote]
Had je het eerst fatsoenlijk volledig verwijderd en daarna terug ge?nstalleerd? Of installeerde je de sidebar opnieuw zonder eerst het niet-werkende sidebar te verwijderen?
Even een tipje: als iets plotseling niet meer werkt - en met name deze sidebar - zou ik deze niet meteen verwijderen maar eerst eens hier even komen vragen waar het probleem kan liggen en of deze op te lossen valt zonder herinstallatie.12 oktober 2007 16:27 -
gerben[quote=88994]
Willen jullie asjeblieft helpen :$12 oktober 2007 17:51 -
klotsieik heb keurig via software alles eerst verwijderd en daarna na opnieuw opstarten alles weer opnieuw geinstalleerd. de sidebar is ook aktief bij de processen maar niet meer zichtbaar.
kan er nog iets van de oude versie in het register staan? krijg op een andere pc in mijn thuisnetwerk overigens wel de sidebar werkend.12 oktober 2007 17:54 -
simon8400Hoe bedoel je met die rot file ?12 oktober 2007 20:43
-
leviathanHij bedoeld niet rot file_____upload
maar rot_____file upload13 oktober 2007 01:15 -
eljopc.nlOk ik heb ook hetzelfde probleem.
Gisteren de sitebar geinstalleerd en deze startte netjes op. Extra items bijgevoegd en dat ging prima. Vandaag opgestart maar sitebar start niet meer op terwijl de sitebar.exe wel in de lijst staat. Hoe meer ik klik des te meer sidebar.exe's er in het lijstje komen maar er gebeurd niets meer
Installatie als beschreven op de site, eerst de Extras.exe en toen de Vista 5744...exe.
Update 14/10/2007:
sidebar.exe staat 2x opgestart in Windows Taakbeheer na computer herstart of opstart maar laat zich niet zien als sidebar op het scherm????
Update 2 - 14/10/2007
Uitgevonden dat er verschillende files op verschillende sites hier worden aangeboden. De eerste keer downloade ik hier http://www.tweakwindows.nl/index.php?p=tools&id=251&zoeken=sidebar waar het verhaal dus niet werkte.
Toen op deze zelfde site ging ik naar hier http://www.tweakwindows.nl/index.php?p=tutorials&id=781&zoeken=sidebar waar ik bij installeren opmerkte dat de C++ versie is 2005 en niet 2004 zoals in de eerste url. Ook de sidebar software heeft hier een andere naam dus geen Vista5744 maar RTM_Sidebar_Installer. als je volgens deze pagina installeert werkt het wel goed.
13 oktober 2007 13:33 -
einsteinheb de sibedar geinstalleerd maar als ik op de sidebar ga staan met muis krijg ik een zandlopertje in plaats van de gadgets te zien. (sidebar laadt behalve gadgets)
de sidebar geinstalleerd volgens onderstaande stappen
1) extras.exe geinstalleerd
2) vista_5744_sidebar_setup_v2.2.exe geinstalleerd
3) skip geklikt bij vraag
4) pc herstart
alvast bedankt.17 oktober 2007 18:32 -
tomboo123Hallo, ik heb het volgende probleem:
Wanneer ik de sidebar heb geinstalleerd en opnieuw opstart werkt het prima, zodra ik de laptop uit zet of opnieuw opstart ziet het er als volgt uit:
[img]http://img148.imageshack.us/img148/1497/image1fy9.jpg[/img]
Oftewel: Er komen lelijke witte randen en de helft is maar goed zichtbaar. Zodra ik bij opties de balk van links naar rechts laat gaan dan ziet het er weer goed uit. Maar ik wil gewoon dat het bij het opstarten meteen werkt. Ik heb eerst een keer VAIO geinstalleerd en heb daarna ALKY geprobeerd omdat het niet werkte. Iemand een ingeving?19 oktober 2007 19:13