[Lock] Probl./Vragen met/over de sidebar XP?
Topic gesloten
februari 2008
-
kaleknarThankz Simon8400, het werkt nu.
Greetzz05 februari 2008 09:28 -
berreOp onze PC hebben we meerdere acounts.
Is het mogelijk om de sidebar te instaleren zonder dat dit op alle acounts gebeurt?
Alvast bedankt15 februari 2008 21:38 -
beeboyAllereerst mijn complimenten voor deze geweldig leuke site. Wat een handige en mooie dingen kun je hier vinden, met slechts een paar muisklikken. Ik heb een vraag en hoezeer ik ook gezocht heb, het antwoord kom ik nergens tegen.
Ik zou graag de NL gadgetmap voor de Sidebar van XP willen downloaden. Echter alle links die verwijzen naar de NL gadgetmap zijn zo dood als een pier. Dus waar kan ik alsnog deze NL gadgetmap vinden, zodat ik de sidebar onder XP Nederlandstalig kan maken?
Mvg,
BeeBoy16 februari 2008 23:45 -
timmie201Het Probleem met de foutmelding er is een fout opgetreden denk ik dat ik een oplosing heb google desktop toen ik dat der afgooide dee hij het wel18 februari 2008 18:16
-
beeboyHeeft er iemand aub een antwoord op mijn post? De NL gadget map, waar kan ik die vinden, want alle links op deze site hiernaar toe werken niet. Ik wil graag de weergadget met een NL interface hebben.
Heeft de moderator wellicht een antwoord?
Mvg,
Beeboy18 februari 2008 20:29 -
simon8400[quote]Heeft er iemand aub een antwoord op mijn post? De NL gadget map, waar kan ik die vinden, want alle links op deze site hiernaar toe werken niet. Ik wil graag de weergadget met een NL interface hebben.
Heeft de moderator wellicht een antwoord?
Mvg,
Beeboy[/quote]
Beste,
Sorry voor de late reactie.
Ik heb de bestanden die u vroeg nog even ge?pload op DivShare.
De NL. Gadgets zijn op onderstaande link te downloaden.
DivShare File - NL_Gadgets.zip
[quote]Op onze PC hebben we meerdere acounts.
Is het mogelijk om de sidebar te instaleren zonder dat dit op alle acounts gebeurt?
Alvast bedankt[/quote]
In de Installer zelf is dit niet mogelijk maar indien u gewoon wilt dat de Sidebar maar op een bepaald account automatisch bij het opstarten aanspringt, kunt u dit eenvoudig (naar reviews toe, zelf geen ervaring met het programma zelf.) regelen met Startup Manager.
Indien u geen programma wil installeren is dit ook mogelijk via Windows zelf. Typ hiervoor in Uitvoeren (Deze bevindt zich normaal gezien in het Start Menu)msconfig in.
Daarna gaat u naar het tabblad Opstarten. Zoek hier het programma sidebar.exe (of iets gelijkaardigs) en verwijder het betreffende vinkje.
Nota: Nadat u deze stappen hebt uitgevoerd start de Sidebar niet meer op, deze kunt u eenvoudig terug automatisch laten opstarten door een snelkoppeling van de Sidebar in de map Opstarten te plaatsen, welke zich bevindt in het 'Alle Programma's' menu.18 februari 2008 23:17 -
beeboyHartstikke bedankt Simon! Misschien is het een goed idee, als de reguliere links naar de NL Gadgets ff aangepast worden? Dat voorkomt dit soort vragen.
Mvg,
Beeboy19 februari 2008 08:41
maart 2008
-
christophe.vdsHallo,
Even een vraag. Ik heb vandaag de Vista Sidebar voor XP ge?nstalleerd. Alles werkt naar behoren, enkel heb ik een probleempje bij 'Weather'. Mijn locatie en temperatuur staat wel in een kadertje. Enkel krijg ik geen afbeelding op de achtergrond. Normaalgezien verschijnt er (bij Vista) een zonnetje, regenwolk,... of duister-afbeelding voor 's nachts.
Weet iemand hoe dit komt en waaraan dit ligt?
10 maart 2008 23:33 -
simon8400Sorry voor de late reactie.
2 Bovenstaande problemen zijn alletwee zelfde oorzaak en dus ook oplossing.
Vista Sidebar In XP Help
Jullie hebben 1 of meerdere van deze benodigde componenten niet ge?nstalleerd, enige wat ik kan aanraden is dus een re?nstall volgens de tutorial.12 maart 2008 22:56 -
igiIk heb alles geinstalleerd en mijn computer opnieuw opgestart, daarna wil ik de sidebar openen, dat doe ik, maar vervolgens gebeurt er niks...
Iemand een idee?16 maart 2008 16:04