-
danox!
Ik vroeg me laatst iets af. Namelijk of een setup te versturen is via msn bijvoorbeeld.
Als je het in een rar. bestand zet is het dan mogelijk?
Want zo zou je eigenlijk wel aan veel games kunnen komen en in mijn ogen zou het legaal zijn.
16 september 2007 08:39
-
luccey
het kan :P
het kan zelfs on-uitgepakt, maar dan moet je toestemming geven ;)
EDIT: [i]volgensmij kun je alles zo'n beetje verzenden..
ik heb wel is torrent(s) naar een vrien gestuurt viaa msn :P[/i]
16 september 2007 08:43
-
danox!
Oh ik kan me nog wel wat herinneren. Ik deed het naar iemand via een RAR. bestand, maar dat duurde lang.
16 september 2007 08:46
-
luccey
ligt aan de upload snelheid van diegene die 'm verzend ;)
16 september 2007 08:50
-
blacksorcerer
Tuurlijk kan dat, maar dat maakt het nog niet legaal...
Degene waar je het aan stuurt heeft namelijk geen legale kopie of gekochte serial ervoor, dus is het niet legaal, en jij bent ook illegaal bezig want je deelt copyrighted content zonder daar toestemming voor te hebben.
16 september 2007 10:28
-
masterwillems
16 september 2007 10:52
-
louwrens
.onzin erbij zette:P dan wil ie ook:P
van BS (A)
16 september 2007 12:58
-
danox!
[quote=85588]
Ik maak reclame voor ze. :P
16 september 2007 13:19
-
michelvandijk
Ghehe, ja z? kun je het ook zien ..:p
16 september 2007 13:39
-
tobiasvs
Met virusscanner ge?nstalleerd EN aangezet in Windows Live Messenger (of MSN Messenger o.i.d.) moet 'ie het doen met toestemming van (ik geloof) beide gebruikers. Anders gewoon in een .ZIP zetten (rechtermuisknop op bestand, kopieren naar, gecomprimeerde map: zo simpel als wat) en die versturen.
En wat betreft die legaalheid, als het een trial-versie is, dan is het volgensmij nog wel toegestaan (teminste, het is in feite iets van een krant uitdelen in de stad, je krijgt het abonnement niet meteen, maar een testversie, en ik geloof niet dat ze er daar moeilijk over doen als je die dingen meeneemt voor je vrienden o.i.d.). Als je er hele setups bij gaat doen, CD-images of serials, dan ben je wel lekker illegaal bezig (maar ik geloof dat je dat zelf op dat moment ook wel doorhebt).
16 september 2007 23:39