hp dekjet d2360 wil niet instaleren
september 2007
-
zonehallo,
ik heb een hp deskjet d2360 printer en die wil niet instaleren wat ik ok probeer alles mislukt ik heb de driver van internet geprobeerd (lukt niet) die van de cd-r (lukt ook niet)
ik weet niet meer of er nog mogelijkheden zijn ?
HELP16 september 2007 13:31 -
danox!Waarom lukt het niet? Staat er een foutmelding ofzo? En laat die eventueel zien.16 september 2007 13:33
-
simon8400Zou je aub wat op je spelling willen letten Zone ? Gaat wat makkelijker om te lezen ;)
Welke OS heb je ?
Vista of XP ?
Foutmelding ?
Je geeft echt te weining info...
16 september 2007 13:42 -
zonemicrosoft xp
als hij verbinding wilt maken duurt dat normaal een 3 tal minuten maar als hij dan klaar is zou hij moeten zeggen verbinding gelukt (staat er een v'tje) maar nu staat er een x'je
ik nkan geen screenie maken omdat ik dan eerst weer voledig die setup moet instaleren16 september 2007 14:11 -
bj farmoreJe hebt deze driver geprobeerd? En heb je ook al geprobeerd dmv bij 'printers en faxapparaten' in 'configuratiescherm' en dan 'printer toevoegen' aan te klikken? En dan gewoon de lokale printer te gebruiken en misschien een keer met of zonder 'mijn plug en play printer auto...' aanvinken.
En dan misschien nog bladeren en dan je driver die je gedownload hebt gebruiken driver in het installshield. Dus ipv dat je dus uit het lijstje een driver uitkiest gewoon bladeren.16 september 2007 17:55 -
zonenee ik heb de andere driver ik gebruik denk ik windows xp gewoon niet de 64 bit16 september 2007 18:04
-
bj farmoreDie werkt ook voor XP.. dat staat daar bij: 'Stap 2: Voldoet het systeem aan de volgende vereisten?'
Maar die andere manier die ik zei dan?? of snap je dat niet?16 september 2007 18:10 -
zonejawel maar die lukt ook niet goed
zal nu gewoon alle huidige software van hp verwijderen en opnieuw instaleren16 september 2007 18:19