Mijn ouders willen graag een laptop kopen en hebben besloten deze binnenkort te kopen.
Asus Notebook X50V
Intel Core Duo 1.86 GHz.
2048 MB DDR 2 @ 667 mhz.
160 GB van S-ATA
Ati Radeon X2300 512 MB Hypermemory
Met webcam erin gebouwd
Windows Vista Home Premium
Is dit een goede? Ik zelf dacht dat hij wel goed was.
Prijs rond ?1000,- + gratis internet + router allemaal erbij en het wordt ook door hen aangesloten.
Wat vinden jullie?
Edit: Sorry ik kwam erachter dat hij in het verkeerde categorie zit. (is nu aangepast)
19 september 2007 16:27
sjz
Prima laptop ja... Deze topics beginnen wat vervelend worden; wat vinden jullie van deze computer/laptop, en is deze videokaart goed, enzovoort...
19 september 2007 16:44
Account verwijderd
Danox vraag na of ze er een garantie op de videokaart geven aangezien dat nog wel eens fout wilt gaan bij je :P
Verder prima laptop, maar verwacht niet teveel van games..
19 september 2007 16:46
blacksorcerer
Voor 1.000 euro heb je een betere grafische kaart en een C2D erin als je iets verder zoekt (vooral aanbiedingen op internet, maar ook van Mediamarkt ofzo kunnen erg aantrekkelijk zijn).
Aangezien je ouders wellicht geen games erop gaan spelen, zou ik naar een wat lagere prijs kijken, maar met dezelfde specificaties.
'Wat vinden jullie?' dat dit nogal een nutteloos topic is, en als je dan zo een topic maakt probeer dan a.u.b. een goede topicstart te maken, en vermeldt op z'n minst wat er dan met die laptop gedaan moet worden. Want zo kun je alle laptops wel goed of fout keuren, ligt er maar aan waar je vanuit gaat.
Een echt 'koopje' is dit niet prijs/prestatie gewijs.
19 september 2007 16:53
danox!
Nah, gamen doe ik wel op mijn computer ( als die nog gemaakt kan worden). :P
19 september 2007 16:53
mattuz
Intel Core Duo 1.86 GHz. is dat niet een beetje erg weinig??
19 september 2007 17:11
blacksorcerer
Waarom is dat weinig? Celeron of AMD X2 (de mobile versies zoals TL) zijn langzamer, niet te spreken over single-core mobiele cpu's.
Dus het ligt er maar helemaal aan wat ze er mee gaan doen. Misschien is een laptop van 500 euro al gemoeg voor ze...
19 september 2007 17:16
product
[quote=86085] Precies, voor zo'n mega prijs! :S
19 september 2007 18:08
keitaro
[quote=86103]
Een Intel Core Duo 1.86 Ghz is hoog hoor mensen... We hebben het over een Dual Core he...
19 september 2007 18:11
erik94
en voor een laptop is dat niet langzaam
19 september 2007 18:19
danox!
Is het nu goed of slecht?:S Internet en alles is bij die prijs inbegrepen hoor. Ohja en de prijs is niet ?1000,- , die is ruim onder de ?1000,- De laptop zelf kost ?750,- , de rest van de prijs gaat naar het installeren, aanlsuiten, internet en de rest. Misschien had ik dit eerder kunnen zeggen. Mijn ouders willen een goeie laptop en ik zal er heust ook wel van profiteren hoor ( aangezien mijn ouders amper met een pc overweg kunnen :P. )
19 september 2007 18:21
erik94
hij is niet slecht maar als je ouders niet gamen enzo ben je voor 500 al uit
misschien is [url]http://www.paradigit.nl/configurator.php?system=2069]dit[/url]iets voor je ouders
hij is goed genoeg voor mail, surfen op het net, films kijken, en je kan der ook wel op gamen(niet super natuurlijk
19 september 2007 18:27
danox!
[quote=86122]
Bedankt Erik, maar dit wordt hem echt en de laptop is niet alleen van mijn ouders, zij kopen hem gewoon, maar ik maak er ook wel gebruik van hoor, tuurlijk :S.