-
simon8400
Ik wil Mijn multimedia buttons laten werken met iTunes..
Het gaat hier om een Inspiron6 400 systeem van Dell.
MultimediaButtons
[img]http://img45.imageshack.us/img45/7097/toucpadft6.jpg[/img]
De knoppen werken correct met Windows Media Player 11, Dell Media Experience, en Dell Media center.
Die 'knopjes' zijn heel handig om nummertjes door te spoelen, maar met iTunes werken die knoppen alleen maar als ik eerst naar m'n iTunes Hoofdvenster ga. Nu wil ik, dat overal, zoals in WMP 11, die knopjes werken in iTunes. Ook als hij geminimaliseerd is, ook als hij in m'n systray zit.
19 september 2007 23:07
-
masterwillems
ik gebruik thuis i-touch van Logitech (heb zelf ook een logitech toetsenbord) die kan je proberen ik weet alleen niet of ze 100% compatible zijn.
20 september 2007 09:30
-
keitaro
Probeer is te kijken bij Dell of hun weten of die buttons uberhaupt compatible zijn met iTunes. Anders kan je ze even bellen.
Ik heb zojuist Dell nog aan de lijn gehad, en al jaren, hebben ze geweldige service. Ff een belletje, geef je PC type op en of die buttons met iTunes kunnen werken. Mss dat hun wat weten.
20 september 2007 11:03
-
leviathan
Staat je iTunes als standaard media player ingesteld? Daar zou het misschien aan kunnen liggen.
20 september 2007 12:53
-
simon8400
Ik heb nu net met een Dell medewerker gepraat en zegt dat ik contact moet opnemen met Apple zelf.
@Levi Nee, zal dit eens proberen. Maar voor zover ik me kan herinneren had ik vroger hetzelfde probleem en was het wel m'n standaard mediaplayer.. Nuja, ik zal het nog ff laten weten dan ;)
20 september 2007 12:56