vroeger had ik op mijn computer ingesteld als ik mijn computer opstart, dat voor mijn aanmeldingsscherm komt een foto komt van een auto.
maar ik wil dat nu weg omdat dat mijn systeem vertraag
ja ik heb gezocht ik dacht dat ik het gevonden had maar nee
wil iemand mij aub helpen
al op voorhand bedankt
22 september 2007 16:56
simon8400
Bedoel je je logon screen dat je verandert hebt of tussen je OS load en je logon screen ?
Logon screen met LogonStudio.
22 september 2007 16:59
dvf
ik bedoel tussen je startvenster (met xp dat het aan laden is) en mijn logon komt er een foto en da wil ik graag weg
22 september 2007 17:02
leviathan
Bedoel je zo'n afbeelding die alle system checks e.d. in je boot verbergt? Als je zoiets iig bedoeld, dat kun je in je bios uitschakelen.
22 september 2007 17:17
dvf
nee da is gewoon een foto van een auto en dat komt er op 3?4 sec. en dan kom mijn welkom (want ik heb geen paswoord sorry vergeten bij te zetten) en dan kom ik op mijn bureaublad en ik wil het zou:
controle hardware (dat doet hij altijd) dan startvenster van xp en dan welkom en dan bureaublad
22 september 2007 17:32
erwin_w
Weet je zelf niet meer hoe je dat gedaan had dan, misschien met ??n van die tweak-utlities bv. TuneUp-utilities, Logon-studio en noem maar op.
Je zou deze programma's ook kunnen gebruiken om het origineel weer terug te zetten.
22 september 2007 17:37
dvf
tune-up heb ik en daar al niet want ik heb het al probeerd mss met logon went ik had het, maar heb het donderdag verwijderd zal eens proberen en waar moet ik dan kijken
22 september 2007 17:48
erwin_w
nou, ik weet dat je daarmee het logonscherm kan wijzigen maar ik kan zo 1,2,3 niet vertellen waar precies deze optie zit, gewoon even door het programma bladeren.
22 september 2007 18:28
Account verwijderd
Start -> uitvoeren -> regedit.
Dan naar HKEY_USERS\.DEFAULT\Control Panel\Desktop.
Staat bij de waarde WALLPAPER iets ingevoerd? Anders dit even weghalen, dit heeft geen effect op jouw eigen wallpaper maar het zou wel de foto van jou probleem kunnen verhelpen..
22 september 2007 18:36
dvf
ok? ik zal via regedit eens proberen, als dat nie lukt via logon
maar ik zal het vertellen hoe het is gegaan
Soemie dank u
ik heb dus gedaan hoe dat Soemie zij en wallpapers verwijderd en het is opgelost
22 september 2007 18:40
louwrens
logonstudio van Stardock?
22 september 2007 18:45
bj farmore
Ik zou gewoon logonstudio gebruiken, volgens mij kun je het daar mee gewoon weer default zetten o.i.d.
Ik heb het ook weleens gedaan met register codes, maar ik weet niet precies meer waar dat zit. Ik heb net wel even gekeken bij winlogon ergens in het register, daar zit wel ergens in de buurt dacht ik maar ik weet het niet precies meer. Dus ik zou gewoon logonstudio er op zetten.
22 september 2007 19:25
dvf
maar het is opgelost ik heb het gedaan ik had wel in begin schrik want als je iets verkeert verwijderd ...
maar zou als je ziet werkt nog alles prima
22 september 2007 21:12
bj farmore
Het is ook altijd wel handig te vertellen hoe je het hebt gedaan. Dat is voor anderen die hetzelfde probleem ooit nog krijgen wel handig, en ik ben ook gewoon nieuwsschierig hoe je het nu hebt gedaan.