-
mlnl13
Hoi allemaal, de spatiebalk van mijn toetsenbord is kapot maar ik wil dat toestenbord nogh wel gebruiken.
Dus kan je niej instellen dat een andere toets de functie als spatiebalk krijgt ik hoor graar als het kan!!
22 september 2007 18:13
-
zone
euhm ik had dit ook eens zit je kabel van je toetsnebord goed in ? (of is het een draadloos)
22 september 2007 18:15
-
mlnl13
Jaa zit er goed en hij is niej draadloos.
22 september 2007 18:22
-
erwin_w
Reageert de toets helemaal niet?, meestal kan je de toets lichteljk loshalen, misschien zit er wat vuil onder.
Eventueel met een busje perslucht het vuil eronder vandaan blazen.
Als je de toets eraf hebt gehaald dan alsnog even kijken of de toets (lees contact) wel werkt.
22 september 2007 18:30
-
mlnl13
Ik heb het hele toetsenbord los gehad en schoon gemaakt werkt allemaal niet.
22 september 2007 18:32
-
ali
ALT + 0160 is een spatie
(geef de man gewoon waar hij om vraagt )
22 september 2007 18:37
-
mlnl13
Okeej bedankt, maar ik ga tog niet op msn als ik met iemand aan het chatten ben steeds dat typen.
22 september 2007 18:41
-
leviathan
Zet gewoon zo'n spatie op je klembord dan, dan is het alleen maar plakken steeds.
En als je nog tijd over houdt raad ik je aan een taalcursus te nemen...
22 september 2007 18:49
-
mlnl13
Waarom moet ik een taalcursus doe dan??
22 september 2007 18:53
-
blacksorcerer
dan geef je dat een andere snelkoppeling ;)
start Word.
Invoegen > Symbool.
in drop-down lijst de bovenste Latin nemen.
het eerste karakter SPACE met code 0200 staat daar dan, druk op Sneltoets.
en de rest zou je zelf moeten lukken
[size=8]Edit: en Leviathan bedoelt dit o.a.: "gaa togh niej"
Zo'n msn-taal is hier niet echt gewenst. Het liefst zo goed en duidelijk mogelijk Algemeen Beschaafd Nederlands (ABN) typen.[/size]
22 september 2007 18:55
-
mlnl13
Oke bedankt.
Maar kunje daarna word gewoon weer verwijderen??
Ik gebruik word namelijk niet.
22 september 2007 18:59
-
blacksorcerer
Je kan ook proberen dit bij Start > Alle P. > Bureau-a. > Systeemwerks. > Speciale tekens
Alleen heb je bij word een algemeen 'Normale Tekst' en moet je bij speciale tekens echt een font kiezen... dus daar moet je zelf even wat mee 'vogelen' wat wel en wat niet werkt.
Anders zoek je ff een alternatief om sneltoetsen te maken, of een bepaalde toets na te bootsen, op Google. Er zit vast wel een eenvoudig progje bij wat kan wat jij wil.
22 september 2007 19:08
-
mlnl13
Wat moet ik intypen bij google??
En die 2 sugesties werken niet
22 september 2007 19:13
-
blacksorcerer
Heb je nou eerst dat andere geprobeerd?
En wat je bij google moet typen kun je toch zelf wel ff bedenken, als iemand een paar minuten na mijn post al daarnaar vraagt dan betekent dat voor mij dat hij dus niet eerst zelf fatsoenlijk gezocht heeft op Google.
We kunnen je niet alles gaan voorkauwen, we willen (en verwachten) dat jullie zelf ook genoeg inzet tonen ;)
22 september 2007 19:17
-
mlnl13
Maar heeft iemand nog een idee??
22 september 2007 19:23
-
simon8400
Goh, ik denk dat je als je de bovenstaande oplossingen nieet wilt toepassen.. Dat ik je kan zeggn dat je toetsenbord katshee is..
22 september 2007 19:53
-
mlnl13
Ik wil ze wel toepassen maar ze lukken niet.
Maar wat moet ik dan intypen bij google???
22 september 2007 19:56
-
sam
klop eens op het toetsenbordmss werkt het danhehe , nee maar indien je google gebruikt moet je gewoon een zin kopieren en dan de letters wissen en de spaties laten staan;) zo heb je spaties :p anders weet ik geen raad
22 september 2007 20:25
-
erik94
hoe kun je eigelijk typen zoals je nu doet zonder spaties te gebruiken,
zelfs nu je die tip had gehad....
(je typte daarvoor ook al met spaties):P
22 september 2007 20:45
-
mlnl13
Ik heb ff een ander toetsenbord gepakt maar ik wil die andere weer gebruiken!
22 september 2007 20:52
-
arjan_sa
Sorry hoor maar dan heb je gewoon pech??^o)
Het is maar een toetsenbord, en als 't zo'n slegte is als dat ik heb kan je er 1tje halen voor een tientje of 2....
Om hier nou een heel goedoe over te beginnen...
Wat je zou kunnen doen is antwoord geven op de vraag die al eerder gesteld is:P
Namenlijk:
Als je de spatie toets eraf haalt en je drukt 'm goed in met een pen ofzo, werkt'ie dan nog steeds niet??
Zo nee, koop een nieuwe
Zo ja, dan werkt'ie gewoon mrr is er iets kapot aan de toets..
Zo nee en je wilt geen nieuwe kopen, gebruik CTRL+V
Typ ergens in, ALT+ (nog iets) om spatie te maken, daarna selecteer je dat, kopieer en Plakken doe je met CTRL+V
22 september 2007 20:58
-
mlnl13
En welk toetsenbord heb jij dan??
22 september 2007 21:00
-
bj farmore
Wees een beetje creatief met google en bedenk eens wat je zou invullen.
Misschien iets als: sneltoets maken... toets herbenoemen.. weet ik veel.. ik pruts ook altijd maar wat aan en ik zie wel wat er uit komt.
En verder zijn logitech naar mijn idee toch wel de betere toetsenborden, maar er zijn nog wel meer goede merken.
22 september 2007 21:38
-
mlnl13
Oke bedankt dit is ook een logitech toetsenbord.
23 september 2007 10:06
-
marijn100
Wat dacht je van terug naar de winkel of bellen naar Logitech??? :p
23 september 2007 10:45
-
mlnl13
Ja oke maar ik gaa niet helemaal terug naar Rijsen waar ik computer en alle dingen heb gekocht. Dus ook toetsenbord!
23 september 2007 10:50
-
andredrummer
[quote=86651]
Je zou toch allicht kunnen bellen? of stuur het op, je hebt toch wel een reserve tobo.of gwn naar logitech sturen.
23 september 2007 10:52
-
bj farmore
Sorry, maar ik heb niet het idee dat jij veel moeite doet, je zeurt na mijn idee alleen maar dat je dat niet wil doen en dat ook niet wil doen. Je kunt gewoon veel beter een nieuw/ander tobo kopen/gebruiken. Aangezien dit niks opschiet en er niet veel meer voor te doen is, maar als je nog garantie op je tobo hebt dan is het echt wel het overwegen waard om even naar de winkel te bellen.
23 september 2007 10:53
-
mlnl13
Ja dat kan alleen is het misschien al weer 5 jaar oud!
23 september 2007 10:54
-
bj farmore
Dan koop je maar een nieuwe, het is vast geen collecters item die je perse moet houden. Er zijn op het moment genoeg tobo's te koop, ook vast wel ??n die aan jou eisen voldoet. Een tobo heb je al van een tientje dus erg duur zijn ze ook niet.
23 september 2007 10:57
-
andredrummer
whaha! idd, als hij al 5 jaar oud is, is het vast geen geweldig duur ding.
23 september 2007 10:58
-
mlnl13
Nee ik wil deze houden!!
Dus is er geen programmatje ofzow heb me al rot gegoogled vanmorgen!
23 september 2007 10:59
-
bj farmore
Dan is er denk ik geen oplossing meer, dan zul je onder ogen moeten zien dat het niet meer wil. \
Wat is er dan zo speciaal aan dit tobo? want misschien kunnen ??n vinden die in buurt komt van deze.
23 september 2007 11:03
-
mlnl13
Het is een Logitech Internet Navigator Keyboard en ik vind die toetsen gwn fijn ben er aan gewend waar ik nu mee typ vind ik niks dus is er geen andere oplossing i.p.v een nieuwe te kopen?
23 september 2007 11:06
-
bj farmore
Die is niet meer te koop... heb even gezocht. Maar er is volgens mij genoeg van dat soort toetsenborden die wel in buurt komt. En ik weet geen andere oplossing meer, als jij je vanmorge rot gegoogled hebt dan is er geen nut voor ons om dat als nog te doen. En als de andere oplossingen ook niet werken dan zul je het gewoon onder ogen moeten zien dat er geen andere oplossing is.
23 september 2007 11:14
-
mlnl13
Ja maar zijn er geen programatje waarmee je toetsen kan veranderen.
23 september 2007 11:20
-
keitaro
[quote=86662]
Wel na 3 pagina's vol ge post te hebben, ik zelf ook ff gezocht te hebben. Schijnbaar niet nee.
Koop gewoon nieuw toetsenbordje. 20 euro heb je al mooi dingetje. probleem opgelost.
23 september 2007 11:27
-
mlnl13
Maar ik wil geen nieuw toestenbord!
23 september 2007 11:39
-
keitaro
[quote=86669]
Dan moet je typen zonder spatie denk ik zo. Er is geen software om een andere knop om te toveren tot spatie. Daarvoor zou je je eigen Windows Driver moeten ontwikkelen voor jouw type toetsenbord. Dat is dus bijna onmogelijk. Als je geen zin heb in ALT +0160 combo of continu CTRL + V dan houd het snel op denk ik zo... Of typ zonder spaties... Of koop nieuw toetsenbord... Of probeer de spatie knop te maken...
23 september 2007 11:44
-
mlnl13
Ik heb al geprobeerd te maken kan niet want het is gwn een platic plaatje.
23 september 2007 11:51
-
erwin_w
Je wilt geen nieuw toetsenbord, er zijn hier veel opties geboden om jou hiermee te helpen maar niet ??n van die dingen zijn volgens jou niet voldoende.
Waarom wil je het niet onder ogen zien dat dit probleem niet op te lossen is, althans niet op deze manieren die hier geboden worden.
Er zal denk ik niets anders op zitten dan een ander toetsenbord.
Aangezien je geen nieuw toetsenbord wilt aanschaffen, of het moet het zelfde type zijn, kan je misschien eens een poging wagen op marktplaats of op een computerbeurs.
Je kan ook eens navragen bij een computerwinkel welke overeenkomt met het type toetsenbord welke je nu hebt.
23 september 2007 12:02
-
mlnl13
Ik gaa geen nieuwe halen!!!
23 september 2007 12:09
-
simon8400
Dan niet. Zeg, wij proberen jou maar te helpen, en wij gaan geen toetsenbord voor jou kopen hoor.
23 september 2007 12:11
-
arjan_sa
IS GOED, je zeurt te veel, wij bieden je hulp aan maar je wilt alleen deze gebruiken, DAN HOUDT HET OP!!
Ik erger me egt aan dat soort mensen ^o)
MOD/ADMIN,
DOE HIER EEN SLOTJE OP
Volgens mij zit Mlnl13 ons voor de gek te houden...
23 september 2007 12:12
-
simon8400
Ons geen ^probleem hoor. Je kunt al toetsenborden krijgen voor 5 euro !
23 september 2007 12:13
-
mlnl13
Nee helemaal niet!
Ik wil het liefst dit toetsenbord houden!
23 september 2007 12:14
-
erwin_w
Dan denk ik dat je je erbij neer moet leggen dat dit probleem niet op te lossen is en zal moeten leren leven met een defect toetsenbord (spatie) en met de optie van de toets-combinatie om een spatie te maken.
Programma's om toetsen her te benoemen blijken er niet te zijn.
Er zijn nu eenmaal dingen in het leven die niet op te lossen zijn en daar zal je je zelf bij neer moeten leggen!!
23 september 2007 12:14
-
mlnl13
[quote=86697]Waar kun je die toetsenborden voor 5 euro kopen dan??
simon?
23 september 2007 12:15
-
simon8400
23 september 2007 12:18
-
luccey
bij alternate moet je oko nog verzendkosten betalen :P
ga naar de plaatselijke pcboer en koop daar het goedkoopste toetsenbord, zit ook tegen de 5 euries aan ;)
23 september 2007 12:19
-
mlnl13
Okee sorry HOOR!
23 september 2007 12:20
-
luccey
doe is rustig man!
we proberen je alleen maar te helpen hoor! :O
23 september 2007 12:21
-
mlnl13
Ik heb het niet tegen jou maar simon!
23 september 2007 12:22
-
arjan_sa
Ok, Probleem opgelost?
Mlnl13
JE KAN 'm NIET maken, dus een nieuwe kopen dan maar, wel raar, je zei tegen mij dat je er al genoeg had ^o)
Tja...
Sluit dit topic?
23 september 2007 12:22
-
mlnl13
Nee niet sluiten en ik heb er genoeg ja maar die zijn allemaal oud. Heeft mijn vader meegenomen van het werk!
23 september 2007 12:24
-
keitaro
Dit loopt nogal erg uit de hand.
Je toetsenbord is kapot Mlnl13... Leer er mee te leven... Mss was het je trouw kado, of gekregen van je communie... mss veel waarde aan. Maar hij is nu kapot en hij is niet te maken. Koop een nieuwe of typ zonder spaties...
En typ voortaan wat rustiger en iets minder aggressief. Alle opties zijn gegeven die er zijn. Geen reden om dit schreeuw topic open te houden.
*lock*
Zijn er problemen, PM me maar.
23 september 2007 12:28