Je wilt geen nieuw toetsenbord, er zijn hier veel opties geboden om jou hiermee te helpen maar niet ??n van die dingen zijn volgens jou niet voldoende.
Waarom wil je het niet onder ogen zien dat dit probleem niet op te lossen is, althans niet op deze manieren die hier geboden worden.
Er zal denk ik niets anders op zitten dan een ander toetsenbord.
Aangezien je geen nieuw toetsenbord wilt aanschaffen, of het moet het zelfde type zijn, kan je misschien eens een poging wagen op marktplaats of op een computerbeurs.
Je kan ook eens navragen bij een computerwinkel welke overeenkomt met het type toetsenbord welke je nu hebt.
23 september 2007 12:02
mlnl13
Ik gaa geen nieuwe halen!!!
23 september 2007 12:09
simon8400
Dan niet. Zeg, wij proberen jou maar te helpen, en wij gaan geen toetsenbord voor jou kopen hoor.
23 september 2007 12:11
arjan_sa
IS GOED, je zeurt te veel, wij bieden je hulp aan maar je wilt alleen deze gebruiken, DAN HOUDT HET OP!!
Ik erger me egt aan dat soort mensen ^o)
MOD/ADMIN,
DOE HIER EEN SLOTJE OP
Volgens mij zit Mlnl13 ons voor de gek te houden...
23 september 2007 12:12
simon8400
Ons geen ^probleem hoor. Je kunt al toetsenborden krijgen voor 5 euro !
23 september 2007 12:13
mlnl13
Nee helemaal niet!
Ik wil het liefst dit toetsenbord houden!
23 september 2007 12:14
erwin_w
Dan denk ik dat je je erbij neer moet leggen dat dit probleem niet op te lossen is en zal moeten leren leven met een defect toetsenbord (spatie) en met de optie van de toets-combinatie om een spatie te maken.
Programma's om toetsen her te benoemen blijken er niet te zijn.
Er zijn nu eenmaal dingen in het leven die niet op te lossen zijn en daar zal je je zelf bij neer moeten leggen!!
23 september 2007 12:14
mlnl13
[quote=86697]Waar kun je die toetsenborden voor 5 euro kopen dan??
simon?