verkeerde homepage in internet explorer
september 2007
-
zonehallo,
als ik op internet explorer druk kom ik op deze homepage http://safetysettings.com/
het is nameijk niet de juiste het moet google zijn ...
als ik dan internt aanzet komt hij eerst anboven in het balkje op google dan naar about blank en dan die http://safetysettings.com/
ik krijg die niet weg wat ik ook probeer het lukt niet
23 september 2007 11:37 -
jaspervhga naar internet-opties en dan kun je daar je start pagina invullen23 september 2007 11:40
-
keitaroSchijnt werk te zijn van een spyware. Die tasten 99 van de 100 x je homepage aan. De site vond ik ook niet echt te vertrouwen. Met FF en NoScript kreeg ik 34 meldingen dat die automatisch dingen wilden openen en starten. Wat NoScript dus tegenhield.
Die hele site niks van aantrekken. 1 grote spyware gedoe. Download HitmanPro of Adaware 2007 (free allebei) en laat 1 van die 2 even goede lange stevige scan doen. Geheid dat die wat vind, volg de stappen om de spyware te verwijderen en je pc zou clean moeten zijn en je zou ook geen last meer van die rare site hebben.23 september 2007 11:40 -
zone@jaspervh dat lukt dus niet mar ik ga dat van keitaro eens proberen23 september 2007 11:53
-
simon8400Kijk eens in je Windows map, de internet ?ge zit meestal in de directory. Verwijderen dormiddel van safemode.23 september 2007 11:59
-
jaspervh[quote=86679] oke ik wis nie dat je da al geprobeerd had23 september 2007 12:07
-
zonedie remedie van keitaro werkt niet
za nu die van simon8400 eens proberen23 september 2007 13:23 -
simon8400Als je het zekere voor het onzeker wilt nemen..
Scan eens met SpyBot en start een volledige spyware systeem scan in Safe Mode.
Als dit niks oplevert, heb je nog een paar alternatieven zoals:
Software
Super Anti Spyware
SmitFraudFix Deze raad ik niet zozeer aan als je hie rniet zoveel ervaring mee hebt.
Panda Anti RootKit Remover
HouseCall
Panda
Normaal gezien zou hij het nu toch al moeten hebben gevonden.
Scan dan je PC volledig in Safe mode weer met je Anti Virus.
Dan run je HiJack This en plaats je het logje hier ;)23 september 2007 13:33