-
unknown
Is er een mogelijkheid om een account te maken in windows xp de los staat van de andere accounts. zodat programma's die je installeerd. alleen op die account zichtbaar en uitvoerbaar zijn.?
23 september 2007 15:52
-
Account verwijderd
Hier zijn volgens mij programma's voor, weet er niet zo 123 eentje uit mn hoofd. Google zal wellicht deze kennis bevatten.. ;)
23 september 2007 15:58
-
tobiasvs
ik geloof dat in bepaalde .MSI installers de optie zit om hem alleen voor ??n gebruiker te installeren. Het merendeel van alle installers is alleen InstallShield en andere dingen dus ver zal je er niet mee komen..
Wat je ook kan doen is het hele menu start aanpassen, per gebruiker dan wel, en dan laat je in de alle-gebruikers menu start-map programma's staan die iedereen mag gebruiken..
23 september 2007 22:24
-
leviathan
Je kunt dingen op de harde schijf wel onzichtbaar maken voor andere gebruikers.
23 september 2007 22:52
-
tobiasvs
[quote=86890]
Je bedoelt persoonlijk maken? Is dat ook mogelijk met andere bestanden dan die in je Mijn documenten-map? Anders zou je namelijk alles daarin moeten installeren, dit gaat niet echt werken i.v.m. sommige installers die het in een standaard directory zetten zonder dat je die kan veranderen...
24 september 2007 20:28
-
unknown
ik bedoel. men pa is admin en ik ook ik wil zorgen dat sommige programma's en al m'n mappen onzichtbaar en onopenbaar voor hem worden. dus als ik een programma installeer. dat geen enkele bijhorende map voor hem zichtbaar/openbaar is
26 september 2007 21:19
-
tobiasvs
Misschien met een programma als FolderLock? Of misschien iets soortgelijks.. zoek maar ff op Google op als je niet weet wat het is.
29 september 2007 03:27
-
simon8400
Folder Lock is een heel goed progje (y)
Maar, spijitig genoeg werkt dit niet voor programma's. Ik wel een progje voor je denk ik maar ik geloof dat hij alleen maar bekende applicaties blokt.. zal eens kijken !
29 september 2007 10:24
-
unknown
@tobiasvs thanks. daarmee is de halve job al geklaardd
@ simon8400 zou blij zijn als je dat programmatje vind :$:p
29 september 2007 11:54
-
simon8400
29 september 2007 13:02