ik heb een vraag kan je je eye toy camera (de eye toy camera is een camera die je voor de spelletjes eye toy play op de playstation 2 nodig hebt ) op je pc aan sluiten ??
25 september 2007 20:14
simon8400
Google ja :p Maar ik zou zeggen, probeer eens te koppelen , zull en we het direct zien..
@ Ruben: geen idee. Da's eigenlijk bedoelt voor de PlayStation 2 dus ik weet niet of je drivers voor Windows kunt vinden. Het apparaat heeft in elk geval een USB-poort en je Windows zal niet naar de vaantjes geholpen worden door het apparaat eens uit te proberen. ;)
25 september 2007 20:17
ruben
ooh ja sorry is dit goed
25 september 2007 20:17
erwin_w
@Simon8400, een Eye-toy is een camera voor de Playstation, deze werkt i.c.m. de daarbij behorende spellen.
Of deze op de normale pc werkt durf ik niet te zeggen.
25 september 2007 20:18
enesg
M'n neefje heeft hem op z'n pc aangesloten.
Maar hij weet niet meer of hij speciale software heeft gebruikt is namelijk al minstens 2 jaar geleden;)
Dus het kan wel,,
25 september 2007 20:21
leviathan
Eye Toy camera had een USB aansluiting toch?
Dit is echt iets om op te zoeken ja. Standaardsupport zal er zeer waarschijnlijk niet zijn maar misschien is er wel een lolbroek die er drivers voor geschreven heeft. Succes met zoeken.
25 september 2007 20:21
ruben
ja de eye toy camera heeft een usb aansluiting.
bedankt voor je reactie
25 september 2007 20:23
enesg
lang leven google he gewoon 'eye toy camera als webcam' intypen:
'blij dat ik een ingebouwde logitech 1.3 megapixel camera heb'
25 september 2007 20:25
sjz
Ok?, TS (Ruben) heeft duidelijk ook nog geen kennis gemaakt met de o-zo-krachtige-en-behulpzame-zoekmachine-genaamd Google ;)
Eerste hit, tada: http://www.helpmij.nl/forum/archive/index.php/t-228641.html
Dank u en tot ziens.Veel plezier met Eye Toy @ Windows.
25 september 2007 20:26
tobiasvs
@Enesgulcicek
Als ik het goed heb, is SnoopyPro een soort van programma om te achterhalen wat voor 'n soort randapparaat er op je USB-poort zit aangesloten? Zou wel handig zijn, heb namelijk op school ergens een soort van aan elkaar getapete USB-stick gevonden, hij deed alleen niks toen ik hem op school en thuis inplugde.. Ben wel benieuwd wat eruit tevoorschijn komt :-)
25 september 2007 20:38
koenh
ik heb hem aangesloten je hebt nog beter beeld en geluid dan dure webcams van logitech :P
maargoed het is te doen en je moet d-link vga webcam software installeren.
Ik weet alleen nie meer waar ik het vandaan heb gehaald maar this mogelijk want ik bent bewijs :P
nou hopelijk lukt het je en veel succes.
25 september 2007 20:56
enesg
Is die webcam ook niet 1,3 megapixel ??
En lijkt me onwaarscheinlijk dat het beter beeld heeft dan mijn ingebouwde 1,3 megapixel webcam van logitech;)
25 september 2007 21:00
mlnl13
[quote=87147]
Bij mij kan ik hem niet openen.
Hij geeft aan dat het bestand beschadigt is of zow iets.
26 september 2007 18:43
simon8400
Opnieuw downloaden dan..
26 september 2007 19:06
mlnl13
Al gedaan!!
26 september 2007 19:08
leviathan
Probeer dan eens een andere, moet niet al te moeilijk zijn met google he. :O
26 september 2007 19:08
mlnl13
Nee is niet moeilijk!!!!:@
26 september 2007 19:09
leviathan
Waar slaat die reactie op? :S
26 september 2007 19:11
mlnl13
Gwn is niet moeilijk! Maar dat hoef je niet te vragen!
26 september 2007 19:15
leviathan
Het was ook geen vraag. Maar goed, als je liever geen hulp hebt kunnen we dit topic ook gewoon links laten liggen, zit jij alleen zonder oplossing. Je interpunctie komt althans niet goed over, en wij helpen je hier ook maar voor niets. We zijn geen betaalde helpdesk en we zouden je dus ook gewoon niet kunnen helpen als we daar geen zin in hadden.
26 september 2007 19:19
mlnl13
Oke sorry!
26 september 2007 19:21
arjan_sa
sjezus he..
Mlnl13??
Volgens mij ben jij nou niet egt gewaardeerd??
Misschien komt 't omdat telkens als WIJ je helpen JIJ gaat z**ken.. srry hoor
26 september 2007 19:21
mlnl13
Ik had al gezocht!
26 september 2007 19:23
sjz
Via Google kan je zoveel drivers/handleidingen vinden over hoe je de Eye Toy camera kunt aansluiten op je pc met XP. :s
Dit topicje had allang gesloten moeten zijn. Je hebt zoveel resultaat. Nujah, probeer deze dan eens (ook gevonden met Google ;))
[quote]Je download de driver via de gegeven link. Pak hem uit op een plek waar je hem ook kan terug vinden.
Sluit nu je Eyetoy aan op je pc. Windows zal nu met een melding komen "nieuwe hardware gevonden".
Geef nu "ik wil zelf kiezen"
In het volgend scherm vink je aan "ook op deze lokatie zoeken"
Klik nu op "bladeren". Navigeer nu naar de plaats waar je de uitgepakte driver heb weggezet.
Nu komt er een schermpje tevoorschijn, klik hierin op "toch doorgaan"
In het volgend schermpje zie je ????? staan. Klik op OK.
Bevestig de vraag "Do you live in a 50 Hertz area" met yes.
Klik nu op voltooien.
ff Je pc herstarten, en je Eyetoy kan je nu gebruiken als webcam.[/quote] Link
Bron: helpmij.nl
26 september 2007 19:50
mlnl13
Okeej zal het proberen thnx!
Heb geprobeerd maar hij zegt dat hij de software niet heeft gevonden.
26 september 2007 20:24
sjz
Als je de handleiding in mijn quote goed gevolgd hebt, zou je in staat moeten zijn het perfect te installeren.
Als het je niet lukt maak het dan voor jezelf gemakkelijk: loop even een winkel in en koop er een echte, deftige webcam.
26 september 2007 23:13
abdoul
ik heb de eye toy ook en mij is het geluk ik zal effe de progamma effe opzoeken voor waarmee ik hem aan de praat kreeg
27 september 2007 07:37
mlnl13
@sjz ik heb al een webcam maar ik wil dit ook wel is proberen!
@abdoul Is dat niet wat er iets terug in dit topic staat??
27 september 2007 09:22
ruben
bedankt 'Enesgulcicek' voor je tip maar ik kon niets vinden maar het is gelukt
(is iedereen klaar met vragen stellen of discusies dan kan er een slotje op dus ben je klaar zeg dat morgen gaat het slotje erop)
bedankt voor jullie reacties
Groetjes ruben verhoef
27 september 2007 14:36
sjz
Forums zijn geen e-mails, een vriendelijke beginzin zoals "hally, eey, ..." en een afsluitzin als "groetjes" zijn niet nodig.
[quote]is iedereen klaar met vragen stellen of discusies dan kan er een slotje op dus ben je klaar zeg dat morgen gaat het slotje erop)[/quote] Het merendeel van de topics gaat niet op slot, maar worden met rust gelaten. Als het topic zijn nut bewezen heeft, zakt het. Een slot is alleen noodzakelijk als er spamberichten in die topic verschijnen. Geen nood, een Mod beslist wel voor jouw of je topic nog nuttig is of niet en of het al dan niet op slot moet.
@Mlnl13: heb je zelf eigenlijk al enig opzoekwerk verricht? Alreeds gezegt: er zijn zov??l (goede) zoekresultaten op Google.
[size=8][color=blue]Admin:[/color][color=black]helemaal mee eens Sjz, beter kunnen we het niet zeggen[/color][/size]