ik heb een vraag kan je je eye toy camera (de eye toy camera is een camera die je voor de spelletjes eye toy play op de playstation 2 nodig hebt ) op je pc aan sluiten ??
25 september 2007 20:14
simon8400
Google ja :p Maar ik zou zeggen, probeer eens te koppelen , zull en we het direct zien..
@ Ruben: geen idee. Da's eigenlijk bedoelt voor de PlayStation 2 dus ik weet niet of je drivers voor Windows kunt vinden. Het apparaat heeft in elk geval een USB-poort en je Windows zal niet naar de vaantjes geholpen worden door het apparaat eens uit te proberen. ;)
25 september 2007 20:17
ruben
ooh ja sorry is dit goed
25 september 2007 20:17
erwin_w
@Simon8400, een Eye-toy is een camera voor de Playstation, deze werkt i.c.m. de daarbij behorende spellen.
Of deze op de normale pc werkt durf ik niet te zeggen.
25 september 2007 20:18
enesg
M'n neefje heeft hem op z'n pc aangesloten.
Maar hij weet niet meer of hij speciale software heeft gebruikt is namelijk al minstens 2 jaar geleden;)
Dus het kan wel,,
25 september 2007 20:21
leviathan
Eye Toy camera had een USB aansluiting toch?
Dit is echt iets om op te zoeken ja. Standaardsupport zal er zeer waarschijnlijk niet zijn maar misschien is er wel een lolbroek die er drivers voor geschreven heeft. Succes met zoeken.
25 september 2007 20:21
ruben
ja de eye toy camera heeft een usb aansluiting.
bedankt voor je reactie
25 september 2007 20:23
enesg
lang leven google he gewoon 'eye toy camera als webcam' intypen:
'blij dat ik een ingebouwde logitech 1.3 megapixel camera heb'
25 september 2007 20:25
sjz
Ok?, TS (Ruben) heeft duidelijk ook nog geen kennis gemaakt met de o-zo-krachtige-en-behulpzame-zoekmachine-genaamd Google ;)
Eerste hit, tada: http://www.helpmij.nl/forum/archive/index.php/t-228641.html
Dank u en tot ziens.Veel plezier met Eye Toy @ Windows.