Het was ook geen vraag. Maar goed, als je liever geen hulp hebt kunnen we dit topic ook gewoon links laten liggen, zit jij alleen zonder oplossing. Je interpunctie komt althans niet goed over, en wij helpen je hier ook maar voor niets. We zijn geen betaalde helpdesk en we zouden je dus ook gewoon niet kunnen helpen als we daar geen zin in hadden.
26 september 2007 19:19
mlnl13
Oke sorry!
26 september 2007 19:21
arjan_sa
sjezus he..
Mlnl13??
Volgens mij ben jij nou niet egt gewaardeerd??
Misschien komt 't omdat telkens als WIJ je helpen JIJ gaat z**ken.. srry hoor
26 september 2007 19:21
mlnl13
Ik had al gezocht!
26 september 2007 19:23
sjz
Via Google kan je zoveel drivers/handleidingen vinden over hoe je de Eye Toy camera kunt aansluiten op je pc met XP. :s
Dit topicje had allang gesloten moeten zijn. Je hebt zoveel resultaat. Nujah, probeer deze dan eens (ook gevonden met Google ;))
[quote]Je download de driver via de gegeven link. Pak hem uit op een plek waar je hem ook kan terug vinden.
Sluit nu je Eyetoy aan op je pc. Windows zal nu met een melding komen "nieuwe hardware gevonden".
Geef nu "ik wil zelf kiezen"
In het volgend scherm vink je aan "ook op deze lokatie zoeken"
Klik nu op "bladeren". Navigeer nu naar de plaats waar je de uitgepakte driver heb weggezet.
Nu komt er een schermpje tevoorschijn, klik hierin op "toch doorgaan"
In het volgend schermpje zie je ????? staan. Klik op OK.
Bevestig de vraag "Do you live in a 50 Hertz area" met yes.
Klik nu op voltooien.
ff Je pc herstarten, en je Eyetoy kan je nu gebruiken als webcam.[/quote] Link
Bron: helpmij.nl
26 september 2007 19:50
mlnl13
Okeej zal het proberen thnx!
Heb geprobeerd maar hij zegt dat hij de software niet heeft gevonden.
26 september 2007 20:24
sjz
Als je de handleiding in mijn quote goed gevolgd hebt, zou je in staat moeten zijn het perfect te installeren.
Als het je niet lukt maak het dan voor jezelf gemakkelijk: loop even een winkel in en koop er een echte, deftige webcam.
26 september 2007 23:13
abdoul
ik heb de eye toy ook en mij is het geluk ik zal effe de progamma effe opzoeken voor waarmee ik hem aan de praat kreeg
27 september 2007 07:37
mlnl13
@sjz ik heb al een webcam maar ik wil dit ook wel is proberen!
@abdoul Is dat niet wat er iets terug in dit topic staat??
27 september 2007 09:22
ruben
bedankt 'Enesgulcicek' voor je tip maar ik kon niets vinden maar het is gelukt
(is iedereen klaar met vragen stellen of discusies dan kan er een slotje op dus ben je klaar zeg dat morgen gaat het slotje erop)