-
leviathan
allebei mijn DVD drives slikken alles behalve spellen, toepassingen, gekopieerde CDs noem maar op. Ik douw een spel erin. De autoplay start de setup op, ik installeer, ga ik spelen doet ie niets. Ik heb bij allebei mijn drives de drivers erop gezet, althans dat denk ik, want de enige CD bij mijn sony DRU-710A zat was nero en bij mijn AOpen zat een of andere vage dvd speler. Daar zouden toch ook drivers bij inbegrepen moeten zitten. Dus op die AOpen site staan wel 2 hele (bravo) drivers die geen van tween werken, en op de sony site klik ik als een gek op die link maar gebeurt er niets. Iemand een oplossing? Ik ken nu alleen maar mijn illegale spelletjes spelen omdat die gecracked zijn... zucht al mijn legale doen het dus niet, en ik ga die niet cracken want cracks zijn niet altijd even goed, ik wil gewoon mijn drives laten werken. kolere zooi.
08 augustus 2005 15:26
-
ali
ligt het mss aan je cd's?
08 augustus 2005 15:58
-
djoey
ik denk dat je iets hebt ingesteld in windhoos zelf :o
08 augustus 2005 16:39
-
leviathan
ik heb hem net geformatteerd en ik heb niets aan de instellingen veranderd en aan de CD's ligt het niet want voor de format deden ze het nog allemaal en ze zijn niet plotseling zwaar beschadigd in hun doos.
08 augustus 2005 17:22
-
keitaro
Levi. weet je wat je moet doen. ga hiermee naar mycom terug. je hebt nog garantie. ga er even voor zitten met iemand en leg het helemaal uit. oftewel. eerst werkt die perfect. jij krijgt xp64 instalt die en boem. alles formateren en weer boem... gewoon hiermee naar hun toegaan. en zo snel mogelijk ook... andere optie kan ik niet voor je bedenken. als je morge gaat. mss ga ik dan wel ff mee. ben toch morge vrij.....
08 augustus 2005 17:51
-
leviathan
zei me pa ook al, ja leuk ik ging met G-J ook mee, handje vast etc. en de windhoos voutoplosser (waarom kijk ik daar eigenlijk) zit de hele tijd te mekkeren over SCSI, maar die staat niet in me hardwarelijst.
08 augustus 2005 18:48
-
keitaro
Je hebt toch een ide, toch geen scsi?
08 augustus 2005 19:23
-
leviathan
ik dacht het wel, ik heb in ieder geval zeker geen SCSI. maar die windows fout dinges de heletijd... heeft u SCSI? controleer... stroom, drivers zeur zeur bla bla! ik wil weten waarom ie het nu niet pakt en de vorige keer wel, dit is de 3e clean install al en nu pas geeft ie problemen/
08 augustus 2005 20:35
-
keitaro
en dadelijk heb je 2 grote lans, komenda zaterdag en volgende week zaterdag...
08 augustus 2005 21:17
-
leviathan
ok ff testjes: GTA:SA DVD origineel, geen van 2en pakt hem, de sims 2 CD origineel in AOpen getest, werkte. Jedi Academy CD, kopie. werkte niet in AOpen, wel in Sony DRU-710A
08 augustus 2005 22:30