-
blingking
heejj...
ik wil graag jullie mening weten over deze 2 laptopjes:P
Nummer 1
of deze
Nummer 2
graag ook argumenten
en nog een ander punt... scheelt de RAM geheugen echt heel veel van elkaar in prestatie?
[s]mvg,
blingking;)[/s]
[size=8][color=blue]Admin:[/color][color=black]Links wat netter gemaakt, netjes afsluiten hoeft ook niet op forum's;)[/color][/size]
26 september 2007 15:07
-
zone
de eerste = wat wijnig ram geheugen voor de rest wel goed
nr.2 = meer ram geheugen voor de rest evengoed
ik zou nr.2 nemen moest ik u zijn
26 september 2007 15:18
-
simon8400
Waarvoor ben je van plan de Laptop te gaan gebruiken ? Als dit voor High-End Gaming is neem je beter een Desktop Computer bijvoorbeeld. Is dit meer voor foto's / muziek / video dan zijn die Laptops alletwee goed.
Van het RAM geheugen, Als je met Photoshop en/of andere zware programma's werkt en je wilt geen daling zien van de Performance van je systeem, raad ik je aan om voor 2 .048 MB Ram te gaan. Maar zoals ik al zei, als dit meer voor Foto's enz is heb je meer of genoeg met 1.024 MB Ram.
26 september 2007 15:58
-
product
Ik zou de 2de nemen.. ziet er veel mooier uit..
26 september 2007 17:27
-
stef
Ik zou zeer zeker gaan voor Nummer twee, het heeft het dubbele cache geheugen en ook nog eens 2GB aan intern geheugen. Op nummer twee zou je dus meerdere programma's kunnen draaien, zonder dat hij veel langzamer wordt.
26 september 2007 17:27
-
timenting
ik zou ook echt zeker voor nr 2 gaan .. kijk gewoon naar t lijstje alles is beter bijna alles dan ... maar ZEKER NR 2
26 september 2007 17:43
-
rubenus
Als je een beetje games wil spelen, zou ik voor nummer 1 kiezen. Games spelen kan als gezegd beter op een desktop pc. Voor foto's en muziek etc, kun je ze allebei wel gebruiken, maar nummer 2 zal dan wat sneller zijn, want deze heeft meer RAM-geheugen.
26 september 2007 18:32
-
bj farmore
Nummer 1 is beter in het grafische werk, maar minder in het zware programma?s draaien. Daar is nummer 2 dan weer beter in, maar die is erg zwak in het grafische. Maar om eerlijk te zijn zou ik gaan voor nummer 2. Aangezien de prestaties op grafisch gebied bij nummer 1 ook niet geweldig zijn alleen wel beter dan die van nummer 2.
Maar zonder prijs vind ik niet dat je het goed kunt vergelijken, aangezien de ??n veel duurder kan zijn dan de ander. Dan zou ??ntje gewoon veel voordeliger zijn qua prijs. (of een alternatief voor HP)
26 september 2007 18:58
-
louwrens
nr1 kost ?719
die hebben wij ook:P
26 september 2007 19:02