BSOD naar aflsuiten van games.
september 2007
-
danox!Hoi, ik heb sinds kort af en toe een BSOD naar het afsluiten van Counterstrike: Source en Battlefield 2. Ik weet niet hoe dit komt, maar het gebeurd vaak als ik het gewoon normaal afsluit, dus via quit.
De foutmelding weet ik niet precies maar er staat wel: BSOD Page Fault Found In A Non Paged Area.
Ik heb er wel wat over gelezen, maar ik weet het niet zeker, want er staan nogal wat verschillen.
Wat weten jullie hiervan?26 september 2007 18:48 -
louwrensDie nieuwste patches voor BF2 en CSS downloade26 september 2007 18:48
-
danox!Ik heb de nieuwste voor CSS en BF2 was maar een demo, daar kon ik geen nieuwere patch van vinden.
Het geheugen kan het ook zeker niet zijn, want de pc is pas weggeweest met als probleem iets in de geheugen, en de computer is een paar dagen doorgetest met een of ander iets dat hardware fouten kan vinden.26 september 2007 18:52 -
leviathanEn als je de game afsluit door het proces te killen is het dus niet?26 september 2007 19:10
-
danox!Goeie vraag, maar ik krijg het nooit geminimaliseerd :P. Dat is eigenlijk toch ook niet zo'n goeie manier om af te sluiten?26 september 2007 19:14
-
lucceyvoor minimaliseren:
windowstoets + m
maar of dat goed is om dat zo te stoppen, dat weet ik niet ;)26 september 2007 19:15 -
leviathanNee dat niet, maar als je die fout op wilt lossen, kun je er het beste mee gaan experimenteren. Met zelfstandige trial and error kun je al heel ver komen.26 september 2007 19:16
-
danox![quote=87277]
Niet goed lijkt mij. :P Maar wat zou het kunnen zijn? De nieuwste drivers zijn ook geinstalleerd..'
Wat zou het dan kunnen zijn? Bij Halo is het niet. Ik heb wel nu een Ati Radeon, maar toch heb ik dit gevonden dat nog van Nvidia was, misschien moet ik het verwijderen, maar ik durf het niet, want dalijk krijg ik weer een conflict. :S
26 september 2007 19:16