-
timenting
hallo ene kameraad van me kan op internet geen geluid horen. Zoals zeg maar op youtube, video google en trailers bekijken.
Kan je hiervoor instelling wijzigen?
Na herinstalatie geen cd meer dus heeft ie dr een nieuwe geluidskaart inlaten zetten. Maar hij zou het toch gewoon moeten doen, omdat hij wel gewoon muziek kan luisteren.
alvast bedankt
27 september 2007 13:45
-
stef
Heb je al gekeken bij de IE bij Extra --> Internet opties --> tabblad geavanceerd en dan bij multimedia. Misschien dat daar het vakje 'Geluiden op webpagina's afspelen' niet aangevinkt.
27 september 2007 13:50
-
timenting
hij gebruik fiirefox staat geen multi media bij ..
ik zie net dat er 2 geluidskaarten inzitten maakt dat uit?
27 september 2007 13:51
-
louwrens
Kijk gewoon wat de standaard audiokaart is die XP gebruikt.
In configuratiescherm -> Geluiden en nogwat, had je zelf ook wel kunnen doen
27 september 2007 14:18
-
blacksorcerer
Zorg dat er maar 1 geluidskaart enabled is, en dat ook alleen de drivers van de juiste geluidskaart erop staan.
Een codecpack is ook altijd handig op de pc te hebben om multimedia af te spelen, al zou dit nogal standaard al moeten werken. Wellicht is er een conflict op het gebied van drivers of codecs.
Als je iets niet kent of weet uit deze post zoek het dan even op Google/Wikipedia op en als je replied, doe dit dan in goede Nederlandse zinnen alsjeblieft.
[size=8]Ik heb het over leestekens, hoofletters en geen '...' zo vaak gebruiken om zinnen aan elkaar te plakken.[/size]
27 september 2007 14:40
-
timenting
jaja weer mijn typfouten naar boven halen.
is goed ik zal zoeken op wikipedia en google.
dit is toch ABN ?
dacht ik zo.:P
maar er is dus maar 1 geluidskaart actief de andere is niet actiev.
27 september 2007 18:16
-
louwrens
Nee, geen ABN. Je vergeet de leestekens!
[size=8][color=blue]Admin:[/color][color=black] Je post is geen nuttige bijdrage! Wij zijn hier niet in de Nederlandse les!
Normaal zeggen we niets over de spellen, maar eerst was het gewoon niet te volgen bij Timenting n? wel(Y).[/color][/size]
27 september 2007 20:17