nee ik kan hem alleen maar lezen bij het dvd station
29 september 2007 13:15
tobiasvs
wat gebeurt er als je er met de rechtermuisknop op klikt, eigenschappen, tabblad hardware, en dan de knop ''Eigenschappen'' in het vakje bij het stuurprogramma?
29 september 2007 13:19
zone
geeft niks van die cd-rom speler aan ik ga wel nog eens proberen mijn cd-brander er op aantesluiten..
29 september 2007 13:21
bj farmore
Je hebt ook nooit dergelijke software als nero, deamontools alcohol120% gehad ofzo??.. dat het is blijven staan na het verwijderen van het programma.
29 september 2007 13:51
zone
nee ik heb nooit die programma's gehad
29 september 2007 13:53
blacksorcerer
Uitschakelen / Installatie Ongedaan Maken in apparaatbeheer doen, issie weg.
(apparaatbeheer kom je door in cofiguratiescherm naar Systeembeheer > Computerbeheer en dan links in het rijtje Apparaatbeheer)
Wss gewoon blijven staan nadattie verwijderd is... of een virtuele drive die je toch niet gebruikt, dus kwaad kan het niet.
29 september 2007 15:01
tobiasvs
[quote=87702]
er staat er maar 1 in apparaatbeheer, als 'ie die uitschakelt dan krijgt 'ie waarschijnlijk alleen maar de foute drive te zien in Deze computer
en virtueel spul gebruikte hij niet
30 september 2007 01:35
arjan_sa
hij ziet maar 1tje in Apparaat beheer dus z'n computer "denkt" niet dat er 2 aangesloten zitten..
Hij gebruikt ook Geen Viritual CD/DVD drive??
Dan kan 't toch niet?
Maak eens een lijst met programma's die je allemaal hebt die hiermee te maken kunnen hebben (ik bedoel als je Fifa hebt, dan hoeft die niet in de lijst ;))
Want ik weet Bijna zeker dat het een Programma die dat doet..
30 september 2007 08:52
rubenus
Maak eens een paar screenies van je software lijst ;)
30 september 2007 11:16
bj farmore
Je kunt er ook niet bij komen d.m.v. rectermuisknop op de Fschijf, eigenschappen -> hardware -> eigenschappen -> stuurprogramma -> installatie ongedaan maken ???