Ik ben nog maar 12 en ik kan al aardig goed met de computer overweg ik kan bootskins instaleren maar niet de bootksins van hier en sommige visual styles lukt ook niet als ik dan winRAR open zie ik allemaal bestanden en geen .theme of andere ."" Bestand...
Greetsz, Rick
PS: Vista GC Nieuw kan je niet downloaden...
05 oktober 2007 20:17
etienne
onze excuses nu kun je vista gc nieuw wel weer downloaden;)
05 oktober 2007 20:21
masterwillems
wat is nou je vraag? want die heb je nog niet gesteld:S
als je bootskins wilt installeren moet je een programma zoals styleXp dan kan je ook gelijk de skins die hier staan installeren
je moet wel bedenken dat dit hierboven alleen voor XP geld, als je voor vista de skins wilt gebruiken dan moet je eerst AERO kunnen gebruiken en als dat kan dan moet je nog de "beruchte" UXtheme patch methode gebruiken voordat je ze kan gebruiken. er zijn nog geen bootskins voor vista voor zover ik weet.
05 oktober 2007 20:21
riick
Hoe ik ik jullie bootkskins en vista aero van Tweakwindows.nl kan aanpassen:D
05 oktober 2007 20:29
masterwillems
Riick er word wel verwacht van je dat je eerst wat speurwerk doen, zoek eens op google met het trefwoord "UXtheme patcher for vista" dan kan waarscheinlijk je eerste hit al helpen. ook is het handig als je je hardware profiel invult zodat wij weten met wat je werkt.:)
05 oktober 2007 20:54
riick
Werkt dat echt dan?:S
Ik had al een tijdje zitten zoeken en heb al een aantal sites ermee gevonden maar is de kans groot dat je computer crasht...
Hij is namelijk 2 weken geleden al een keer gecrasht:(
Thnx heb hem gevonden!:D:D:D
05 oktober 2007 20:58
etienne
oja trouwens:p
Welkom op tweakwindows!
Neem ook eens op je gemak de regels door, tevens is het ook handig om de Help eens door te bladeren.
(als je dat nog niet gedaan hebt;))
Nog vragen? stuur gerust een pm naar een van de admin's (waaronder ik) of moderators.
05 oktober 2007 21:01
masterwillems
[quote=88565]
als je het goed doet dan gebeurt er niks. ik had het wel op me laptop dat ik een BSOD kreeg maar nadat hij me pc had nagekeken was het weg
05 oktober 2007 21:08
riick
sorry dat ik nou weer iets vraag hoor :P
maarre ik zit al een tijdje met het het probleem hoe ik zelf een pakket ( .exe ) kan maken ik heb al een hele tijd op google zitten zoeken met tuts van Tweakwindows en Mastaline enzo...
Maar ik vind het gwoon niet het zijn alleen maar slegte forums die ik vind op google..
Weet iemand hier op Tweakwindows het?!
(niet beledigend als jullie dit denken)
05 oktober 2007 21:29
unltd
Als je een installatie maker progje zoekt dan is dit wel iets voor je
Denksoep (ghehe :p) , Je veranderd een bootskin met een programma, dit kun je ook zonder, maar dit is wat ingewikkelder en brengt wat problemen met zich mee ;)
Daarmee download je best Bootskin, is een hele goede. Ook kun je het met TuneUp, maar dit is betalend.