-
spyboy
ik heb een vraag. ik heb een trust predator GM-2500 joystick gekocht. mijn computer heeft moeite met het vinden van de goeie driver (maar dat is mijn vraag niet). weet iemand waar ik de driver kan vinden? hij heeft 12 knoppenik dacht 5 assen en POV of zoiets.
weet iemand waar ik deze driver kan vinden?
alvast bedankt!
@@SPYBOY@@
16 oktober 2007 10:56
-
irfan
hmm, op de trust.nl website kun je geen drivers downloaden, is niet nodig word er verteld, lees de handleiding voor meer informatie staat er. ik kan niet verder helpen helaas
16 oktober 2007 11:08
-
spyboy
weet ik maar ik zeg al dat mijn computer last haaft met drivers ophalen uit het apparaat. die driver moet toch wel los te downloaden zijn?
16 oktober 2007 11:17
-
keitaro
Heb je die handleiding al is gelezen? Of anders de helpdesk van Trust al is gebeld?
Dat vermelden ze namelijk op hun site om te doen.
16 oktober 2007 11:36
-
louwrens
zoals als Levi tegen mij zei: RTFM!
[size=8][color=grey]Voor de mensen die het niet weten, het betekent: Read The F*cking Manual[/color][/size]
16 oktober 2007 11:38
-
spyboy
nee het ligt aan mijn computer. hij word nog gerepareert maar ik ben te ongeduldig. die driver kun je vast wel ergens dowloaden.
16 oktober 2007 12:46
-
keitaro
[quote=89722]
De website van Trust, de makers dus van jouw product, zeggen dat er geen drivers zijn omdat Windows het zelf herkent.
Ik weet niet hoor, lijkt mij dat de makers van het product het beter weten dan een gebruiker maar mss zit ik er wel helemaal naast...
16 oktober 2007 13:03