-
strukel
Ola,
Ik ben opzoek naar een nieuwe laptop,
Zit te denken aan een macbook pro waar ik ook windows op wil draaien.
Vooral wil ik hem gebruiken voor het Gamen en div programmas oa Stabicat ect.
Een mac book pro is erg prijzig als ik hem samen gesteld heb is die ongeveer 3700 euries..
Ik zoek een vergelijkbaare laptop met uiteraard duo core en 2,4 GHZ ect ect ect
Zelf heb ik zakelijk een Dell Latidude D820 met 2,0GHZ maar valt me zwaar tegen
Wat zijn jullie meningen ??
Gr
Erwin
17 oktober 2007 17:53
-
lorre851
Dit heb ik gevonden onder 2.4 Ghz:
Pc intel core 2 duo e6600 2.4ghz
Prijs: ? 1.250,-
Pc met intel core 2 duo e6600 processor
msi p965 neo moederbord
1024mb ddr 2 geheugen
5 harde schijfen 40 gig-160gig -200gig-200gig-250gig
1 externe harde schijf 250gig
video kaart ati radeon
1x tft sherm philips 19 inch
1x tft scherm 17 inch ag neovo
printer canon pixma
scanner hp
dvd brander
dvd rom
orginele xp home software (pc is vista ready)
draadloos toetsenbord en muis logitech
webcam logitech
boxenset logitech
plus een mooie kast mid tower van antec
500 watt voeding van antec
en een router
2x ide/ata controler
17 oktober 2007 18:07
-
blacksorcerer
@Lorre hij zoekt een laptop, geen pc...
Lees eerst ff de titel of topicstart voordat je iets post
@Strukel: zoek gewoon een goed geprijsde laptop met een C2D cpu, minstens 2GB geheugen en minstens GeForce 7600/8600 GT videokaart erin.
Er zijn zoveel laptops verkrijgbaar, maar ik raad je aan dan maar gewoon eens het reclameblaadje van de Mediamarkt e.d. open te slaan en kijken wat aan je eisen voldoet.
Als je wil gamen, let dan vooral op de videokaart, en als je niet weet of bepaalde onderdelen in de laptop wel goed zijn, zoek even een review/benchmarkresults op ;)
Het lijkt me nutteloos dat iedereen hier een laptopje gaat plaatsen, dan wordt het zo een opsom-topic, omdat er wel honderden laptops binnen jouw eisen vallen, vooral omdat je geen duidelijk budget stelt (met al die honderden doel ik iig al op laptops onder de 3700 euro)
17 oktober 2007 18:31
-
strukel
Blacksorcerer,
Mijn mening over de laptops van media markt is minder, ik vind dat de meeste laptops in een mindere klasse vallen.
Ik heb thuis ook nog een pc (normaale Pentium4 1 cpu 2,0GHZ) staan maar als ik die pc met me Dell Latidude D820 laptop vergelijk merk ik weinig verschil. mischien heeft dat ook te maken dat ik een encryptie programma er op heb staan zo genoemde ''SAFEBOOT" Dat er voor zorgt dat alles beveiligd is op mijn HD ( alles word gedecrypte bij het opstarten en geencrypte bij het afsluiten).
Ik wil een krachtige laptop en als ik ga kijken bij media markt dan kom ik er niet egt uit.Het is de bedoeling om weer een paar jaar verder te gaan met me laptop en niet over bijv. een jaartje weer een nieuwe te kopen.
Als ik aan een goede, krachtige en vertrouwbaare laptop denk kom ik uit bij een macbook pro.....
Heb jij daar ervaring mee of dergelijke dingen overgehoord? Want je draait dan toch Vista/XP op een Mac :S terwijl hij ook gewoon een INTEL moederbord heeft......
is 2gb werk-geheugen genoeg ? om meer programma's tegelijker tijd te draaien o.a autocad word ect.
Gr
Erwin
17 oktober 2007 19:21
-
bj farmore
Een paar jaar mee gaan is altijd moeilijk, zeker bij laptops aangezien die niet het makkelijkst te updaten zijn. Maar ze hebben hele mooie laptops vind ik bij xxodd en bij Zepto, moet je maar eens op hun site's rond kijken. Daar hebben ze wel wat met de 8600GT en de 7600GT, ik denk dat je bij zepto vooral wat betere gamelaptop's hebt.
17 oktober 2007 23:41
-
strukel
Ziet er zeker strak uit die xxodd laptops !
ff verder uitzoeken .. THNX
Gr.
19 oktober 2007 11:16