Ik heb een bestand dat ik wil branden. Maar nu is het probleem: de pc waarop het nu staat heeft geen DVD brander. Nu wil ik graag dat bestand naar een andere computer overbrengen om die daar te branden. Ik heb wel geen gegevensdragers die groter zijn dan 2GB, en er zit een bestand tussen dat 2.4GB groot is.
Ik zou dus graag dit bestand in twee splitsen, zodat ik dat kan overbrengen. Maar ik weet niet hoe...
[size=8][color=blue]Mod:[/color][color=black] topic aan de regels aangepast[/color][/size]
17 oktober 2007 19:22
xp 2
Delen via je netwerk?
17 oktober 2007 19:34
lbjornl
door sturen op MSN is zeker niet de handigste manier maar toch of zet het in gedeelde mappen
17 oktober 2007 19:35
erwin_w
Wat zou je ervan denken om gewoon de DVD-brander tijdelijk op jou pc aan te sluiten.
Simpeler kan haast niet.
Succes gegarandeerd.
17 oktober 2007 19:38
xp 2
Als je een 100Mbps hebt gaat het ook wel vrij snel denk ik
17 oktober 2007 19:38
leviathan
Probeer winrar daarmee kun je dingen archiveren en de archieven ook opsplitsen in meerdere delen, zodat je ze apart kunt 'vervoeren' en dan weer samen kunt voegen op de andere locatie.
17 oktober 2007 19:39
lorre851
Lbjornl: hoe ga ik 2.6GB via msn kunnen doorsturen? Gedeelde mappen is ook geen optie. (komt ook bij telemeter en dan heb ik het voor niks gedownload)
Erwin_w: Gaat niet, de pc waar het naartoe moet is SATA en de pc waar het nu op staat is IDE...