weet iemand hoe ik een xp look krijg op windows 2000? ik heb al gezocht op google maar kon niets vinden
alvast bedankt ruben verhoef
18 oktober 2007 17:26
sjz
Dan heb je niet goed genoeg gezocht! Wanneer gaat men nu toch eens eindelijk leren zoeken i.p.v. de ene topic na het andere open te zwieren voor iets dat zo gemakkelijk te vinden is?
[google=make+windows+2000+look+like+xp]
De 1ste link zelfs! Veel geluk.
18 oktober 2007 17:33
ruben
ik snap er helemaal niets van de linken zelfs de eerste niet
[offtopic]Het zinnetje 'ik heb al gezocht op Google' begint wel standaard te worden hier op TW.
Neemt niet weg dat men toch daadwerkelijk gezocht heeft maar sommige topics zijn zo makkelijk te vinden op google dat ik er soms mijn vraagtekens bij zet.[/offtopic]
Hier op TW staan diverse topics over hoe een theme te installeren, ook hier even een zoekpoging wagen a.u.b. en ik sluit mij graag bij de hierboven posts aan.
18 oktober 2007 18:02
ruben
als ik dat bestandje installeer wat simon8400 mij heeft gegeven dan verandert er niets!
dus dat helpt niet.
18 oktober 2007 18:45
lbjornl
heb je gelezen hoe je het moet instaleren ???
18 oktober 2007 18:52
ruben
nee ik kan geen engels maar ik heb het gewoon geinstalleerd ik kon niet kiezen
18 oktober 2007 19:03
lbjornl
hoe bedoel je je kunt geen engels, neem heel de tekst dan en vertaal op babel fish van engels naar het nederlands dan ;)
[quote=89925]
Ruben zien we dus niet meer terug, die zit straks in het ziekenhuis met een enorme hersenkronkel. :p Dat je dit zelfs nog maar durft voor te stellen om Babelfish als translater te gebruiken terwijl iedereen weet wat een zooitje (online)vertalers ervan maken. :s